commando Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) Het spel is wel stukken beter dan z'n voorganger. Dat radio element blijf ik ook wel leuk ( en simpel ) vinden Ik mis alleen BNR naja dan maar top 1000 luisteren enzo Bewerkt: 23 oktober 2012 door commando Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Als ik terug kijk naar de tijden dat ik dagen lang achter elkaar verslaafd was aan ETS1, haha. Stuurtje op tafel en hup, spelen maar. Ik had de uitbreidingen van alle landen, een paar mods erin zoals vrachtwagens en trailers. Mooie tijden waren dat. Reageren
Kloep Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Vind het wel jammer dat Utrecht er niet inzit. en geen Spanje. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Welke stad hadden jullie gekozen om in te beginnen? Ik Rotterdam. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Ben inmiddels level 11, ben al in verschillende landen geweest, volgensmij in 1 land nog niet. Mijn hoofdkantoor staat ook in Rotterdam, de Nederlandse bron van de welvaart . Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Haha ik wou mijn hoofdkantoor eigenlijk in Arnhem hebben maar helaas zit die stad niet in het spel. Nu zit mijn hoofdkantoor in Amsterdam en dat is home of the weed dus dat komt helemaal goed Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) M'n 6GB ram i7 met een gforce 510m kan hem net aan op medium. Ik ook met mijn Intel Core i5 en 540m. Maar Textures wel op High! @Redfire Groningen. Bewerkt: 23 oktober 2012 door BiglifeRPG Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Heb het spel ook, al een paar verkeersbordjes uit de grond getrokken, wel wennen als je net wekenlang Need for speed hebt lopen spelen. Hebben die knipperlichten trouwens echt nut? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Volgens mij niet, al gebruik ik ze wel omdat ik alles zo realistisch mogelijk wil doen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Volgens mij hoef je inderdaad niet de knipperlichten te gebruiken. In het begin deed ik dit ook niet en heb er nooit een boete voor gekregen. Nu gebruik ik het wel om dezelfde reden als Redfire18, het realisme verhogen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Wat is trouwens voor jullie je favoriete merk? Voor mij is het Scania. Zien er mooi uit, hebben lekker veel PK en ook nog eens een erg mooi interieur. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik rijd nu nog altijd rond in een DAF maar ga denk ik binnenkort een Scania kopen, omdat mijn DAF niet zo snel optrekt. De remmen ervan zijn ook niet al te best. Ik ben nu ook met de langste grootste rit bezig die er is. Van Aberdeen naar het oostelijke deel van Polen. Daarvoor krijg ik rond de €78.000 voor! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Wat is trouwens voor jullie je favoriete merk? Voor mij is het Scania. Zien er mooi uit, hebben lekker veel PK en ook nog eens een erg mooi interieur. Dit. En, nee je krijgt geen boete voor het vergeten van een knipperlicht, dus het hoeft officieel niet. En ben gestart in Groningen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Mercedes! (Majestic!) Dit is mijn Monster: (Heb ik lang voor gspaard) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Trouwens even terugkeren op die knipperlicht discussie, Ik raad het je wel aan om ze te gebruiken, aangezien andere weggebruikers erop reageren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.