Jarno91 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Klopt want soms laten andere weggebruikers je voor gaan en dan zie je ze flitsen met groot licht zodat je weet dat je door mag rijden Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) Ik wil dit spel echt zo graag hebben, maar dat gaat me met mijn huidige pc specs nooit lukken. Hopelijk over een jaartje of 3 als ik het geld heb voor een gaming pc. Daarnaast zou het ook awesome zijn om zo'n spel te hebben met normale auto's. Bewerkt: 23 oktober 2012 door gta_rulez Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Trouwens even terugkeren op die knipperlicht discussie, Ik raad het je wel aan om ze te gebruiken, aangezien andere weggebruikers erop reageren. Wat zijn de knoppen op het toetsenbord voor de knipperlichten? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 [ voor links, ] voor rechts bij mij. Heb nu iets van 10.000, mooi bedrag al na 3 ritjes. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 [ voor links, ] voor rechts bij mij. Heb nu iets van 10.000, mooi bedrag al na 3 ritjes. Klopt. En over drie jaar komt waarschijnlijk ETS3. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Merk wel dat ik na een tijd even afgeleid ben en dan als ik weer kijk opeens zo'n bocht moet maken dat ik weer schade krijg. Had vandaag een rit met een graafmachine van Lille naar London, wat een omweg om bij de afleverplek te komen. Inparkeren lukt me echt totaal niet met toetsenbord. Iemand nog wat tips? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Zwitserland: Italië: Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Het is me gelukt, voor de eerste keer zonder schade aankomen. Inparkeren was te moeilijk dus ik drukte maar op enter. Hopelijk heb ik snel een eigen truck, het liefst een Scania. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Merk wel dat ik na een tijd even afgeleid ben en dan als ik weer kijk opeens zo'n bocht moet maken dat ik weer schade krijg. Had vandaag een rit met een graafmachine van Lille naar London, wat een omweg om bij de afleverplek te komen. Inparkeren lukt me echt totaal niet met toetsenbord. Iemand nog wat tips? Ga zo recht mogelijk voor de plek van het aflossen staan. En rij hem er recht achteruit in. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Merk wel dat ik na een tijd even afgeleid ben en dan als ik weer kijk opeens zo'n bocht moet maken dat ik weer schade krijg. Had vandaag een rit met een graafmachine van Lille naar London, wat een omweg om bij de afleverplek te komen. Inparkeren lukt me echt totaal niet met toetsenbord. Iemand nog wat tips? Ga zo recht mogelijk voor de plek van het aflossen staan. En rij hem er recht achteruit in. Ja dat probeer ik ook wel, maar dan draait hij op het laatst net iets naar rechts of links waardoor ik dus niet hem kan laten ont''trailen''... Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Merk wel dat ik na een tijd even afgeleid ben en dan als ik weer kijk opeens zo'n bocht moet maken dat ik weer schade krijg. Had vandaag een rit met een graafmachine van Lille naar London, wat een omweg om bij de afleverplek te komen. Inparkeren lukt me echt totaal niet met toetsenbord. Iemand nog wat tips? Ga zo recht mogelijk voor de plek van het aflossen staan. En rij hem er recht achteruit in. Ja dat probeer ik ook wel, maar dan draait hij op het laatst net iets naar rechts of links waardoor ik dus niet hem kan laten ont''trailen''... Inparkeren is echt iets wat je moet trainen, je kunt het na een tijdje wel, het is alleen even de juiste tactiek zoeken. Reageren
Kloep Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Ja dat probeer ik ook wel, maar dan draait hij op het laatst net iets naar rechts of links waardoor ik dus niet hem kan laten ont''trailen''... Dan moet je een klein stukje meedraaien. Het lukt mij trouwens nooit om recht op de weg te rijden. Bestuur met een toetsenbord, wegens gebrek aan een stuurtje. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Ja dat probeer ik ook wel, maar dan draait hij op het laatst net iets naar rechts of links waardoor ik dus niet hem kan laten ont''trailen''... Dan moet je een klein stukje meedraaien. Het lukt mij trouwens nooit om recht op de weg te rijden. Bestuur met een toetsenbord, wegens gebrek aan een stuurtje. Mij ook niet en het is ook zo irritant als je opeens van 90 km/h naar 0 moet remmen omdat er een stoplicht zomaar staat, dan knal ik echt altijd tegen een auto op. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Ja dat probeer ik ook wel, maar dan draait hij op het laatst net iets naar rechts of links waardoor ik dus niet hem kan laten ont''trailen''... Dan moet je een klein stukje meedraaien. Het lukt mij trouwens nooit om recht op de weg te rijden. Bestuur met een toetsenbord, wegens gebrek aan een stuurtje. Mij ook niet en het is ook zo irritant als je opeens van 90 km/h naar 0 moet remmen omdat er een stoplicht zomaar staat, dan knal ik echt altijd tegen een auto op. Ik vind het altijd makkelijker om met de 2e camera stand in the parkeren. Probeer inderdaad er met de achterkant zo recht mogelijk voor te staan. En dan de richting insturen waarvan je juist niet wil dat de trailer heen gaat. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Volgens mij maakt het niet zoveel uit als je nou de goedkoopste of duurste truck hebt, misschien heeft de duurste een betere motor, maar voor de rest maakt het niets uit. Ik vind het zelf wel prettig dat als ik een berg op moet dat ik dat gewoon met 80 kan doen in plaats van 30. Dat is wel handig ja, maar 80 km/h is ook ongeveer de grens over hoe hard je door de bocht wil . Zeker weten, rijd normaal gesproken ook altijd op cruise. Alleen merk je bij het eerdere modellen dat je gewoon tekort power kom. Als ik onderaan een berg sta en ik moet optrekken mag ik blijf zijn dat ik de 30 haal. Hoop snel mijn lening af te hebben betaald dan ruil ik deze truck in voor een betere en dan ga ik is kijken voor een eventuele 2e chauffeur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.