Jacky-2007 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Iemand al aan de gang om de map uit ETS2 te porten naar IV? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 (bewerkt) meer screens: Heiligschennis: Mercedes Sprinter mod: de sprinter heeft echter wel een eigenaardige bug: en toen crashte het spel Is het misschien een idee om voor dit spel ook een forum savegame aan te maken? Bewerkt: 15 juli 2013 door ballas4life Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Mooi screens. Van mij mag je en het lijkt me ook een geschikt spel voor een forum-safegame. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 september 2013 Rapport Geplaatst: 2 september 2013 ik heb vandaag tussen alle crashes door weer een paar screens gemaakt: Reageren
Michael Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Geplaatst: 4 september 2013 Lijkt me een zeer gave game, nog nooit gespeeld. Mijn broer heeft hem wel als Demo gehad op de computer en hij zag er zeer goed uit. Lekker trucken door Europa, gaaf! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 eens verslaafd, altijd verslaafd. (tot je naar het afkickcentrum gaat ) Reageren
VFreak Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Mijn zwarte volvo, Gestart met een FH16 Sleeper en langzaam alles geupgrade... Dit is ook de eerste truck die ik heb gekocht Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 ik speel btw zonder de navigatie en spiegels aan, voor wat extra uitdaging. (en meer kans op ai naast je waar je geen erg in hebt ) Reageren
Dippie Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ook ik speel het spel. Een geweldig spel Hier een screen van mijn truck. Bij beter weer zal ik er nog ééntje toevoegen Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Ik heb bijna 100.000 euro gespaard voor een nieuwe truck, nu is de vraag: Waar moet ik op letten als ik 'm koop? Weet iemand een goede? Ik zou het liefst een truck willen die snel optrekt. De maximale snelheid boeit me niet echt. Iets anders: Inparkeren vind ik echt heel makkelijk! ;D Ik heb het meestal in max 30sec gedaan. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Voor de PK's kan je het beste voor een Volvo gaan, daar merk je echt een groot verschil in optrekken. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 ja maar voor 100.000 heb je nog geen truck. dan heb je nog minimaal 20.000 meer nodig voor het instapmodel. Reageren
Ymosky Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Ik heb de demoversie gedownload, is best wel een leuk spel vind ik! Ik had eerder al 18 Wheels of Steel, maar dit spel is toch wel een stukje beter!! Ik vind het ook wel leuk dat je onderweg herkenbare dingen ziet, die er in werkelijkheid ook zijn, zoals de Erasmusbrug in Rotterdam, onderweg naar Luxemburg kwam ik onder zo'n hele hoge brug door, en de tolwegen in Frankrijk. Ook haarspeldbochten vind ik wel leuk om met een vrachtwagen doorheen te scheuren, was alleen net aan het inhalen toen er ineens een tegenligger aankwam, toen was dat ding in een keer 1% beschadigd! Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Voor de PK's kan je het beste voor een Volvo gaan, daar merk je echt een groot verschil in optrekken. Kan die ook goed remmen? Eigenlijk moet ik er dus één die snel optrekt en goed remt. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 WARNING: pic overload dat bridge tho HONK HONK! Bij de Scania fabriek: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.