Jump to content

Euro Truck Simulator 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Steam Only?

Nee, volgens mij kan je hem ook bij een site van SCS kopen, steam is alleen veel handiger.
  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerTijger

101

• moechy

86

• BiglifeRPG

68

• Sir_Ballas

45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Steam Only?

Nee, volgens mij kan je hem ook bij een site van SCS kopen, steam is alleen veel handiger.

En kun je multiplayer ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga hem denk ik een keer op Steam kopen. :)

Dan zal ik wachten tot er weer een actie is dat je ETS2 voor 3 euro kan kopen. Zelf heb ik al gemeld dat ik ETS2 en daarbij de Going East! En een aantal paintjobs erbij heb gekocht. En dat allemaal voor 7 Euro:-) En het voordeel is van steam dat mocht je een andere computer krijgen, dan kan je het spel weer downloaden en je raakt het spel nooit kwijt.(mits je je wachtwoord enz. Onthoudt) Bewerkt: door TheDutchWesley
Geplaatst:

met een CD kan je het ook spelen op een andere computer hoor :7

oh??? Ik dacht dat je maar op 1 pc de key kon activeren?
Geplaatst:

Dus dan koop je een nieuwe pc, kan je je spel niet meer spelen :7. Dat is echt logisch :t

had je m maar op steam moeten kopen :puh:
Geplaatst:

Nee, als ik het gied heb werken codes met steam games maar 1 keer en moet je ze daarna via steam downloaden.

Geplaatst:

Het kan gewoon op meerdere pc's hoor naar mijn weten.

Waarom zijn die codes dan? Ze werken meestal op 2 PC's
Geplaatst:

Ik ging eens proberen om op camera 1 te spelen, met de muis te sturen en zelf te schakelen. Ging wel, maar wel ff wennen. Ik botste vaak en kwam zelfs in het water:

ba8f9662_l.jpeg

67a38fe1_l.jpeg

55e050ef_l.jpeg

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook een cd key kopen voor rond 2,50 / 5 euro. altijd goedkoop en werkt. http://www.allkeyshop.com/

De meeste zijn als een steam gift, je betaald en je krijg het direct als een gift op steam!

Bewerkt: door dionkoffie
Geplaatst:

Ik ging eens proberen om op camera 1 te spelen, met de muis te sturen en zelf te schakelen. Ging wel, maar wel ff wennen. Ik botste vaak en kwam zelfs in het water:

ba8f9662_l.jpeg

67a38fe1_l.jpeg

55e050ef_l.jpeg

Oh lowl is dat in de cabine, die camera 1?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...