TheDutchWesley Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Steam Only? Nee, volgens mij kan je hem ook bij een site van SCS kopen, steam is alleen veel handiger. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Steam Only? Nee, volgens mij kan je hem ook bij een site van SCS kopen, steam is alleen veel handiger. En kun je multiplayer Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik ga hem denk ik een keer op Steam kopen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Ik ga hem denk ik een keer op Steam kopen. Dan zal ik wachten tot er weer een actie is dat je ETS2 voor 3 euro kan kopen. Zelf heb ik al gemeld dat ik ETS2 en daarbij de Going East! En een aantal paintjobs erbij heb gekocht. En dat allemaal voor 7 Euro:-) En het voordeel is van steam dat mocht je een andere computer krijgen, dan kan je het spel weer downloaden en je raakt het spel nooit kwijt.(mits je je wachtwoord enz. Onthoudt) Bewerkt: 5 juli 2014 door TheDutchWesley Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 met een CD kan je het ook spelen op een andere computer hoor Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 met een CD kan je het ook spelen op een andere computer hoor oh??? Ik dacht dat je maar op 1 pc de key kon activeren? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Dus dan koop je een nieuwe pc, kan je je spel niet meer spelen . Dat is echt logisch Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Dus dan koop je een nieuwe pc, kan je je spel niet meer spelen . Dat is echt logisch had je m maar op steam moeten kopen Reageren
Together Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Het kan gewoon op meerdere pc's hoor naar mijn weten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Nee, als ik het gied heb werken codes met steam games maar 1 keer en moet je ze daarna via steam downloaden. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Het kan gewoon op meerdere pc's hoor naar mijn weten. Waarom zijn die codes dan? Ze werken meestal op 2 PC's Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik ging eens proberen om op camera 1 te spelen, met de muis te sturen en zelf te schakelen. Ging wel, maar wel ff wennen. Ik botste vaak en kwam zelfs in het water: Reageren
dionkoffie Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Je kan ook een cd key kopen voor rond 2,50 / 5 euro. altijd goedkoop en werkt. http://www.allkeyshop.com/ De meeste zijn als een steam gift, je betaald en je krijg het direct als een gift op steam! Bewerkt: 11 juli 2014 door dionkoffie Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Ik ging eens proberen om op camera 1 te spelen, met de muis te sturen en zelf te schakelen. Ging wel, maar wel ff wennen. Ik botste vaak en kwam zelfs in het water: Oh lowl is dat in de cabine, die camera 1? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.