BelgiumRedDevils Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 (bewerkt) Maar na opzoekingswerk lijkt hij al meer op de Vincent Thomas Bridge (die in de trailer te zien is) dan op de Golden Bridge. Bij de helikopter is de GTA VC manier terug. Waarbij de politie via een koord uit de heli springen... Bewerkt: 12 juli 2012 door geoffrey11
vice Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Het zou wel eens kunnen dat dat het laatste nieuwtje is van GTA V voor een tijdje weer, lees dit maar: As we have said before, we have often had long gaps between asset releases on previous games and will continue to do so in the future. We are sorry if you find this frustrating, but please understand, we don’t do this because we ‘don’t care about our fans' 'don’t respect our fans’ 'hate GTA fans etc' – precisely the opposite! We do it because we want to make sure we only release 100% correct information, and because we want to keep plenty back for the actual game release so there are still lots of surprises when you play it. The only things we care about are that you enjoy the experience of actually playing the game and that we release accurate information. We just have not been in a position to show more of the game than the trailer and will not be for a while yet. We did, however, manage to sneak a quick screenshot out for you… it’s not much, but we thought it was pretty fun. Lees het vetgedrukte maar als je geen zin hebt de hele tekst te lezen.
Davedavy Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Maar na opzoekingswerk lijkt hij al meer op de Vincent Thomas Bridge (die in de trailer te zien is) dan op de Golden Bridge. Los Angeles op de foto en jij denkt dat het de Golden Gate is?
BelgiumRedDevils Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Maar na opzoekingswerk lijkt hij al meer op de Vincent Thomas Bridge (die in de trailer te zien is) dan op de Golden Bridge. Los Angeles op de foto en jij denkt dat het de Golden Gate is? Kan toch, verbinding met San Fierro. Ook al denk ik dat er geen SF is. Bij GTA SA monde de brug toch ook uit op een klein deel van LV.
thebig Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Het zou wel eens kunnen dat dat het laatste nieuwtje is van GTA V voor een tijdje weer, lees dit maar: As we have said before, we have often had long gaps between asset releases on previous games and will continue to do so in the future. We are sorry if you find this frustrating, but please understand, we don’t do this because we ‘don’t care about our fans' 'don’t respect our fans’ 'hate GTA fans etc' – precisely the opposite! We do it because we want to make sure we only release 100% correct information, and because we want to keep plenty back for the actual game release so there are still lots of surprises when you play it. The only things we care about are that you enjoy the experience of actually playing the game and that we release accurate information. We just have not been in a position to show more of the game than the trailer and will not be for a while yet. We did, however, manage to sneak a quick screenshot out for you… it’s not much, but we thought it was pretty fun. Lees het vetgedrukte maar als je geen zin hebt de hele tekst te lezen. Ze zeggen wel dat ze 'soon' nieuwe screenshots willen geven en een trailer 'if we are ready'. Natuurlijk moet je R*'s 'soon' altijd wat ruim opnemen, zoals je de voorbije maanden hebt gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat ze opnieuw maanden gaan wachten met nieuwe info. Dan hadden ze beter geen screens vrijgegeven.
vice Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Het zou wel eens kunnen dat dat het laatste nieuwtje is van GTA V voor een tijdje weer, lees dit maar: As we have said before, we have often had long gaps between asset releases on previous games and will continue to do so in the future. We are sorry if you find this frustrating, but please understand, we don’t do this because we ‘don’t care about our fans' 'don’t respect our fans’ 'hate GTA fans etc' – precisely the opposite! We do it because we want to make sure we only release 100% correct information, and because we want to keep plenty back for the actual game release so there are still lots of surprises when you play it. The only things we care about are that you enjoy the experience of actually playing the game and that we release accurate information. We just have not been in a position to show more of the game than the trailer and will not be for a while yet. We did, however, manage to sneak a quick screenshot out for you… it’s not much, but we thought it was pretty fun. Lees het vetgedrukte maar als je geen zin hebt de hele tekst te lezen. Ze zeggen wel dat ze 'soon' nieuwe screenshots willen geven en een trailer 'if we are ready'. Natuurlijk moet je R*'s 'soon' altijd wat ruim opnemen, zoals je de voorbije maanden hebt gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat ze opnieuw maanden gaan wachten met nieuwe info. Dan hadden ze beter geen screens vrijgegeven. Een screen zou misschien nog wel kunnen, maar uit die tekst die ik heb geplaatst verwacht ik niet meteen een trailer. Ik denk toch dat we weer minstens 2 maanden informatieloos zullen zijn nu (hoogstens een screentje).
TalkingPear Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Ik twijfel ook nog of SF erin komt, maar als ik die brug zie... Al zou ik het eerlijk gezegd niet erg vinden als SF er niet in zit. Zoals ze al zeggen word dit hun grootste game ooit. Daar heb ik al genoeg aan...
SpacyColours Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Het zou leuk zijn als ze ook nog SF er in zouden zetten, maar dan duurt het nog wel een paar jaar voor het spel uitkomt, en dan moeten wij nóg een paar jaar wachten tot er pc's zijn ontwikkelt die het spel aan kunnen.
TalkingPear Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 (bewerkt) Tuurlijk niet, als het nog een paar jaar (2 of meer) gaat duren hadden ze dat van tevoren geweten en hadden ze de game nooit aangekondigt. Dan zouden de ps3/xbox 360 het ook niet aan kunnen en moeten ze wachten tot Sony en Microsoft eindelijk een nieuwe console uitbrengen. Als SF er komt stond het al vanaf het begin in de planning en zouden ze er dan ook al tijd genoeg aan hebben besteed. Ze hebben trouwens ook niet véél betere pc's dan de gaming pc die nu op de markt te koop zijn dus zouden ze de game ook niet kunnen maken/testen. Bewerkt: 12 juli 2012 door Redfire18
BelgiumRedDevils Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Aan de hand van de foto's en de trailer kunnen we al ongeveer een map schetsen...
Davedavy Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Aan de hand van de foto's en de trailer kunnen we al ongeveer een map schetsen... We zijn nu 2 screens rijker en je kunt meteen een map schetsen ? Veel verder dan de trailer kom je niet
thebig Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Aan de hand van de screen met de helikopter kan je afleiden dat de map reusachtig is. Als jij aan de hand van de trailer en de screens gaat proberen de map te schetsen, dan ga je grote gaten krijgen. Wat zeg ik, kraters! Aangezien ze dan ook bij R* zeggen dat ze genoeg verrassing in het spel zelf willen laten, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze gaan maken dat je grote delen bij elkaar kunt puzzelen, laat staan dat ze de map vrijgeven.
Davedavy Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 (bewerkt) Aan de hand van de screen met de helikopter kan je afleiden dat de map reusachtig is. Als jij aan de hand van de trailer en de screens gaat proberen de map te schetsen, dan ga je grote gaten krijgen. Wat zeg ik, kraters! Je krijgt er niet eens een fatsoenlijke map uit. Maar we kunnen wel zien dat het mega is , kijk maar eens rechts van die heli , je bent daar nog lang niet uitgekeken , en dan hebben we de linkerkant nog niet gezien Bewerkt: 12 juli 2012 door Davedavy
BelgiumRedDevils Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Schetsen betekend dat het niet gedetailleerde is maar gewoon een visueel zicht van de stad (omgeving).
thebig Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Tuurlijk, maar je zou enkel gebouwen ten opzichte van elkaar kunnen zetten in een groepje, maar de verschillende groepjes tegenover elkaar dan weer niet. En de map loopt inderdaad door. Die brug op het einde gaat naar een ander gedeelte van de stad (het zou maar raar zijn dat het plots volop in natuur overgaat). Aangezien er links waarschijnlijk water loopt (want waarom anders de brug? tenzij het een viaduct is), betekent dat daar een grens ligt. De stad loopt dus rechts nog heel ver door. Als je dan in de verte kijkt, kan ik ook geen echte grens ontwaren. Ik zou zeggen dat we bij de helikopter in zuidelijke richting kijken (zuid zuid oost om precies te zijn ;p). Aangezien er geen bergen in de verte lijken te zijn, is er vast ook gewoon water en in Los Angeles ligt de zee in het zuiden.
Recommended Posts