Jump to content

Het grote GTA V topic!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Aan de hand van de screen met de helikopter kan je afleiden dat de map reusachtig is. Als jij aan de hand van de trailer en de screens gaat proberen de map te schetsen, dan ga je grote gaten krijgen. Wat zeg ik, kraters!

Je krijgt er niet eens een fatsoenlijke map uit. Maar we kunnen wel zien dat het mega is , kijk maar eens rechts van die heli , je bent daar nog lang niet uitgekeken , en dan hebben we de linkerkant nog niet gezien _O_

Aan de hand van deze 3 screens kun je de grote van Los Santos goed inschatten

screen 1

newswire_1342100433.jpg

screen 2

gallery_145_93797.jpg

screen 3

gallery_145_13120.jpg

De helikopter uit screen 1 vliegt ter hoogte van de zappelin in screen 2, hiermee heb je dus al een overzicht van de diepte. Met screen 3 heb je nog eens een mooi overzicht vanaf de zijkant.

Bewerkt: door Talliman
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat gebouw die ze aan het bouwen zijn is bij screen 3 precies al klaar.

Geplaatst:

Ik denk dat op elke screen het geraamte er staat, of toch het geraamte tot een bepaalde verdieping. Dan kan het van ver wel lijken alsof het klaar is.

Toch geeft de mist op screen 2 nog altijd een vertekend beeld. Ik zie niet duidelijk of het daar ophoudt of niet. Aan de hand van de bergen kan je zeggen van wel, maar ja...

Moet Hollywood trouwens niet ergens daar liggen?

Geplaatst:

Ik denk dat op elke screen het geraamte er staat, of toch het geraamte tot een bepaalde verdieping. Dan kan het van ver wel lijken alsof het klaar is.

Toch geeft de mist op screen 2 nog altijd een vertekend beeld. Ik zie niet duidelijk of het daar ophoudt of niet. Aan de hand van de bergen kan je zeggen van wel, maar ja...

Waar blijft het Vinewood-bord, want deze heb ik nog niet gezien...

En waarom word elke shot op de zelfde tijdstip genomen? Mooi weer of regen zou ook een mooi beeld zijn.

Geplaatst:

Zie mijn avatar, en het Vjnewoodbord staat nog wel.bovenaan GTAF en zeg jij dat je het nog nooit hebt gezien...

Geplaatst:

Ik zou wel graag in de nieuwe trailer wat mogelijkheden willen zien qua zijmissies, maar ook gedeeltes van het platteland en de omliggende dorpjes.

Geplaatst:

Gezien de screen van de helikopter zie je gewoon hoe enorm de stad (LS) is. We weten nog niet zeker of dat de hele stad is en dan krijg je ook nog het platteland erbij. Dit spel word geweldig , ik voel het gewoon.

Deze wou ik er ook nog even bij doen. Wat Rockstar zegt klopt, eerst moet MP3 af en dan geven we nieuwe info uit. En wat denk je, R* Vancouver sluit haar deuren en nu hebben we screenshots!

Geplaatst:

Ik zou wel graag in de nieuwe trailer wat mogelijkheden willen zien qua zijmissies, maar ook gedeeltes van het platteland en de omliggende dorpjes.

Ik denk dat we in de trailers niet veel zijmissies zullen zien, want ze hebben in hun Q&A aangegeven dat ze de speler echt willen verassen als ze het gaan spelen met wat je allemaal wel niet gaat kunnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Langs de ene kant wel leuk, maar langs de andere kant wel een risico. Als je de game koopt, weet je niet wat je te verwachten staat. Natuurlijk kan je van R* wel een degelijke game verwachten, maar er waren toch mensen teleurgesteld met IV. Dat zou dus ook het geval met V kunnen worden. Dat er weer weinig te doen is en weinig mogelijkheden zijn. Al zie ik het niet gebeuren. Als het hun grootste en meest ambitieuze game ooit wordt, moet het SA overtreffen. Dus dan moet je een grotere map hebben, meer voertuigen, meer mogelijkheden qua kleding, meer mogelijkheden qua activiteiten, meer missies,...

Dus ik geloof wel dat V fantastisch moet worden, maar ik denk dat er mensen gaan wachten om het te kopen tot ze daar zeker van zijn. Als er dan 1 idioot een negatieve kritiek schrijft, kan dat kopers afschrikken.

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

En waarom word elke shot op de zelfde tijdstip genomen? Mooi weer of regen zou ook een mooi beeld zijn.

Het Vinewood bord is al verschillende keren voorbij gekomen hoor. Ten opzichte van screen 2 van Talliman zou het Vinewood bord achter de camera staan.

Die screen van dat meer doet me een beetje denken aan Glen Park, ook als je die huizen er omheen ziet.

Ik denk trouwens dat die brug naar een ander deel van LS leidt. Ik denk dat het platteland enzo zich vooral achter het Vinewood Sign bevindt. Dus meer noordelijk en westelijk.

Het valt me trouwens op dat er op veel screens een zeppelin te vinden is. Zou dat misschien kunnen betekenen dat we in een zeppelin zouden kunnen rondvliegen?

Geplaatst:

Die brug gaat volgens mij naar haven en industrie terrein.

Geplaatst:

Ja dat denk ik ook. Het Ocean Docks van GTA V. Nu ik die screens zie enzo krijg ik nog meer zin om door Los Santos te lopen. Maarja, afwachten is het enige wat we kunnen doen. Ik denk dat Rockstar nu wel sneller weer met screens komt, waar we dan misschien ook weer nieuwe informatie uit kunnen halen.

Geplaatst:

Wel, de Vincent Thomas Bridge gaat in het echt ook naar de haven, in SA ook, dus dat zal hier niet anders zijn.

Het laatste stripdeel van MP3 is uit. Met een DLC pas in de zomer en Vancouver die de deuren heeft gesloten zie ik geen reden dat R* geen info zou geven.

Geplaatst:

Als ik het goed heb is dit jaar 10 jaar vicecity in oktober. Dus denk ik dat GTA V later zal komen. Omdat R* ook aandacht zal geven aan VC. Het is tenslote een favoriet bij veel gta fans.

Geplaatst:

Ik denk dat we in de trailers niet veel zijmissies zullen zien, want ze hebben in hun Q&A aangegeven dat ze de speler echt willen verassen als ze het gaan spelen met wat je allemaal wel niet gaat kunnen.

Met zijmissies bedoel ik eingelijk wat ''baantjes'' waarmee je geld kan verdienen.

Zoals auto's jatten en inleveren, drugs dealen etc.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...