Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Alsnog zullen we daar ook niet veel van zien, om dezelfde reden als vice al aanhaalde. Misschien zullen ze een paar mogelijkheden opnoemen, maar lang niet alles.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alsof ze onze berichten gelezen hebben dat we iets nieuws van gta5 willen zien.

De map lijkt me inderdaad groot. had liever meer gezien wat voor opties je allemaal kan verwachten. (ook na de storyline) wat je dan nog allemaal kan gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De geniale GTA5Videos is ergens achtergekomen!

Axt9vOZCMAAAWlQ.png

Dit lijken wel allemaal dezelfde mensen, dus het moet misschien wel te maken hebben met de verhaallijn.

En nog iets, in de trailer hoor je de stem zeggen dat hij een groot huis kocht, en hij wou een vader zijn zoals elke andere vader.

Je ziet dus ook iemand op een balkon van een groot huis, sporten.

En op de berg met misschien een gezin, zoals ook in de trailer vertelt werd.

Link to comment
Delen op andere websites

De geniale GTA5Videos is ergens achtergekomen!

Axt9vOZCMAAAWlQ.png

Dit lijken wel allemaal dezelfde mensen, dus het moet misschien wel te maken hebben met de verhaallijn.

En nog iets, in de trailer hoor je de stem zeggen dat hij een groot huis kocht, en hij wou een vader zijn zoals elke andere vader.

Je ziet dus ook iemand op een balkon van een groot huis, sporten.

En op de berg met misschien een gezin, zoals ook in de trailer vertelt werd.

ligt het aan mij, of lijkt die gozer ook op de man die de overval pleegde in de trailer?

post-133145-1342262454,9.png

Link to comment
Delen op andere websites

Kans lijkt me klein dat hij het hoofdpersonage is aangezien hij niet op elk fragment er even gedetailleerd uitziet, volgens mij zijn het ook allemaal verschillende personen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Rockstar hetzelfde wanted principe blijft gebruiken als bij GtA IV ( namelijk uit de radar v/d politie blijven), want dat was toch altijd wel vervelend bij bijv. SA als je een wanted level had en dat je dan of je auto moest laten overspuiten of je game moest gaan saven terwijl alle politiewagens je achter na zaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...