Visser23 Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Zo FIFA demo gister gespeeld, en 1 ding valt me meteen op: Waarom zit van Persie nog steeds bij Arsenal? Is alleen omdat je de game opstart zonder internet. Wanneer je het spel opstart met internet, is Van Persie er niet meer. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Ik heb de game opgestart met internet en bij mij zit ie er ook nog. Misschien een bug, of verschillend? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Geplaatst: 14 september 2012 Ik heb de game opgestart met internet en bij mij zit ie er ook nog. Misschien een bug, of verschillend? Met internet opgestart en ook bij mij zit van Persie er nog in. Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Geplaatst: 14 september 2012 Ik heb die uit Amerika gedownload, dus misschien ligt het daar aan. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Geplaatst: 14 september 2012 Ik heb ook gewoon vanaf EU/NL gedownload en de eerste keer dat ik 'm ging opstarten kreeg ik zo'n popup met 'Spelersselecties downloaden' en toen had hij alles bijgewerkt. Van Persie is niet te vinden hier. Demo speelt echt goed. Passen is even wennen, maar het gaat nu allemaal nog vloeiender. Skill-games zijn ook een erg leuke toevoeging zo voor een wedstrijd (of natuurlijk apart). Wedstrijden hebben nu ook betere sfeer met managers, warmlopers, camera's, tijd/seizoen, lange intro's etc. Vormgeving is verder soms wat leeg en soms ook weer wat te druk, afwisselend. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Donderdag is het zover! Ik kijk er wel naar uit, ik begin die demo een beetje beu te geraken. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Game Mania, je kan het gewoon op de realease date komen ophalen enzo? Reageren
kevinarens Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 (bewerkt) Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Game Mania, je kan het gewoon op de realease date komen ophalen enzo? Ik heb ervaring met het pre-orderen bij game mania, wel in Belgie (zal wel hetzelfde zijn als in NL). Op de dag zelf krijg je een sms van game mania waarin staat dat je FIFA 13 kan afhalen. Bewerkt: 23 september 2012 door kevinarens Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Game Mania, je kan het gewoon op de realease date komen ophalen enzo? Ik heb ervaring met het pre-orderen bij game mania, wel in Belgie (zal wel hetzelfde zijn als in NL). Op de dag zelf krijg je een sms van game mania waarin staat dat je FIFA 13 kan afhalen. Exact hetzelfde als in NL Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Ik krijg meestal een dag voor de releasedatum al het bericht dat ik hem op kan halen. Da's nog beter! Haha. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Als alles goed is heb ik hem morgen Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 (bewerkt) Net maar even de PC demo gedownload. Heb het nooit meer zo op FIFA, vaak hetzelfde riedeltje, en weinig verandering. Maargoed. HOE zet je dat vreselijk zuigende muis+toetsenbord uit? Of kan dat niet Edit: Eindelijk gevonden Bewerkt: 24 september 2012 door _Night-Men_ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Als alles goed is heb ik hem morgen Hoezo? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Volgens mij heeft hij zijn connecties in Brussel. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) Nja, normaal heb ik games 2 dagen voor de 'echte' releasedatum maar ik heb nog steeds geen bericht gehad dus ik reken er nog niet op voor vandaag. Morgen sowieso Heb hem al twee uur ofzo binnen Bewerkt: 26 september 2012 door TekaLoca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.