Jump to content

FIFA 13


Sammie_GTA

Recommended Posts

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sammie_GTA

    21

  • TekaLoca

    20

  • End Of The Riot

    19

  • Kai-ShockWave

    18

Ik heb ook gewoon vanaf EU/NL gedownload en de eerste keer dat ik 'm ging opstarten kreeg ik zo'n popup met 'Spelersselecties downloaden' en toen had hij alles bijgewerkt. Van Persie is niet te vinden hier. :puh:

Demo speelt echt goed. Passen is even wennen, maar het gaat nu allemaal nog vloeiender. Skill-games zijn ook een erg leuke toevoeging zo voor een wedstrijd (of natuurlijk apart). Wedstrijden hebben nu ook betere sfeer met managers, warmlopers, camera's, tijd/seizoen, lange intro's etc. Vormgeving is verder soms wat leeg en soms ook weer wat te druk, afwisselend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Game Mania, je kan het gewoon op de realease date komen ophalen enzo?

Ik heb ervaring met het pre-orderen bij game mania, wel in Belgie (zal wel hetzelfde zijn als in NL).

Op de dag zelf krijg je een sms van game mania waarin staat dat je FIFA 13 kan afhalen.

Bewerkt: door kevinarens
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij Game Mania, je kan het gewoon op de realease date komen ophalen enzo?

Ik heb ervaring met het pre-orderen bij game mania, wel in Belgie (zal wel hetzelfde zijn als in NL).

Op de dag zelf krijg je een sms van game mania waarin staat dat je FIFA 13 kan afhalen.

Exact hetzelfde als in NL

Link to comment
Delen op andere websites

Net maar even de PC demo gedownload. Heb het nooit meer zo op FIFA, vaak hetzelfde riedeltje, en weinig verandering.

Maargoed. HOE zet je dat vreselijk zuigende muis+toetsenbord uit? :puh: Of kan dat niet :duh:

Edit: Eindelijk gevonden ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...