mekane Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Hey gtaforum , ik wil graag een wedstrijd organiseren voor straks rond half 10 deelnemer(s) : Mekane soort wedstrijd : Alle niveus sterren maak niet uit. Zowel Team-Play of 1 tegen 1 vind ik goed. >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal Fifa 13 topic.<<< Reageren
commando Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Je kan wel mooiere dingen creeren met dat muis-schietsysteem, maar helaas wordt het spel er ook een stuk langzamer van ( de snelheid van het potje zelf, niet de game ) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 En wéér gezeur met die carrière. Met FIFA 12 kreeg ik ook al bijna geen aanbiedingen voor nieuwe clubs, maar hier lukt het totaal niet. Nu 4 seizoenen Ajax erop zitten en ik krijg aanbiedingen van Liverpool, Spurs, Schalke en Marseille. Spurs leek me wel wat, krijg ik de melding: 'We hebben je cv bekeken en we gaan niet met je door'. Dit kreeg ik in het vorige seizoen ook al. Nu heb ik de Champions League gewonnen en is het dus nog niet goed... Nu probeer ik die andere opties, maar overal krijg ik dezelfde melding. Ze moeten echt een ander systeem hiervoor bedenken. In FIFA 12 kón ik tenminste nog switchen, hier lukt het voor geen meter. Ik krijg nu alleen maar aanbiedingen die me allemaal afwijzen, laat dan wat anders zien. Moet ik maar weer een nieuwe carrière starten... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Ik heb dat probleem ook wel, ik speel met Lyon ik heb er in 2 seizoenen 6 prijzen mee gewonnen waaronder Champions League. Ik heb er ook een mooie 5 sterenploeg van gemaakt en ik heb België naar het WK 2014 geloodst, ik heb zelfs 13 van mijn 14 matchen ermee gewonnen. Toch is de enigste aanbieding die ik krijg afkomstig van Montpellier,ik vind dit echt bijzonder onrealistisch en irritant. Reageren
Venzio Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 En als je solliciteerd voor banen tijdens het seizoen? Dus via je kantoor naar mijn banen geloof ik. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Kan je dan niet enkel maar tussen een bepaald aantal opties kiezen? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Hebben jullie dat ook dat de menu's soms vastlopen? Dan speel je een wedstrijd in Coach, druk je even op start en daarna blokkeren alle toetsten. Ik kan nog wel naar me PS3 XMB maar niks werkt meer in FIFA, beelden bewegen wel etc, alleen buttons niet. Soms heb ik het ook in het hoofdmenu van Coach. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Hebben jullie dat ook dat de menu's soms vastlopen? Dan speel je een wedstrijd in Coach, druk je even op start en daarna blokkeren alle toetsten. Ik kan nog wel naar me PS3 XMB maar niks werkt meer in FIFA, beelden bewegen wel etc, alleen buttons niet. Soms heb ik het ook in het hoofdmenu van Coach. Daar heb ik ook last van en ook als je je selectie wilt aanpassen in het hoofdmenu in coach mode is er ook zo'n irritante lag. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ja, inderdaad. Dat is helemaal irritant. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Hebben jullie dat ook dat de menu's soms vastlopen? Dan speel je een wedstrijd in Coach, druk je even op start en daarna blokkeren alle toetsten. Ik kan nog wel naar me PS3 XMB maar niks werkt meer in FIFA, beelden bewegen wel etc, alleen buttons niet. Soms heb ik het ook in het hoofdmenu van Coach. Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan op de Xbox 360. Hopelijk wordt dit gepatched, want een oplossing voor dit probleem heb ik nog niet op internet gevonden. Reageren
Soccer98 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik heb precies hetzelfde als jullie met die vastlopende buttons. Toch opmerkelijk dat er na twee patches nog steeds fouten in het spel zitten? Amateuristisch. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Nu een carrière als speler bij Manschester Utd. Meteen geboden door andere clubs. Maar ik blijf lekker bij ManUtd omdat het kutclubs zijn Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Na 2,5 seizoenen heb ik toch is een aanbod gekregen van Bilbao, alleen staan zij momenteel maar 8ste en is hun ploeg niet zo bijzonder goed. Toen ik tussen mijn jobs keek zag ik ook aanbiedingen van Liverpool, Manchester United en Manchester City. Jammer genoeg zijn deze laatste 3 aanbiedingen al weg ondertussen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Offline Virtual Pro is ook nog wel tof zeg. Ben gestart bij RSC Anderlecht en vroeg meteen om uitgeleend te worden en daar kreeg ik een aanbieding van Barça B, dat ik niet kon weigeren.. Heb denk ik iets van een 10 doelpunten in 6 of 7 wedstrijden.. Wel lekker dat je ook nog redelijk wat achievements krijgt bij die gamemode. Popte in enkele minuten een chievie van 50 en eentje van 20 of 30.. Awsummm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.