Jump to content
NandroDavids

Nieuwe screenshots GTA V


Rockstar Games heeft twee nieuwe screenshots laten zien van GTA V, die laten zien wat we kunnen verwachten van de game waar we met z'n allen op wachten.

Op de eerste screenshot zien we een mooi overzicht van de stad Los Santos, de stad die eindeloos groot lijkt te zijn:

med_gallery_7284_68_163480.jpg

Screenshot 2 laat wat van de natuur zien met een soort park en vijver, met op de achtergrond de hoge gebouwen in de stad:

med_gallery_7284_68_227323.jpg

Verder heeft Rockstar Games enkele vragen beantwoord over GTA V. Ze melden dat ze hard aan het werk zijn met GTA V en leggen ook uit waarom we nog weinig te zien krijgen van de game. Rockstar wil namelijk enkel informatie geven die 100% correct is en ze willen dat wij, de gamers, nog genoeg verrassingen zien als we het spel eenmaal kunnen spelen.

Daarnaast belooft Rockstar Games ons te proberen om snel met meer screenshots te komen en, wanneer ze daar klaar voor zijn, een nieuwe trailer.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik denk niet dat je op de trailer mag afgaan, want als je deze screenshots ziet, dan weet je dat er nog veel gewerkt is aan de trailer. Bij deze screenshots is het interieur van de helikopter zelfs nog niet af. Er zijn mensen die opperen dat de screenshots voor de trailer genomen zijn. Dat zou natuurlijk een mooie manier zijn van R* om ons te verwarren.

Ik weet het toch niet.

Het kan goed zijn dat een bepaald team de auto's doet ontwerpen/afwerken en dat andere mensen weer meer afweten van boten/vliegtuigen/motoren etc. Het kan dus goed zijn dat de auto's al klaar zijn maar de helikopters/vliegtuigen nog niet helemaal.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op die screenshot van de helikopter zie ik een brug. Als je op de grote screen kijkt, en dan de grote gebouwen linksbovenin ziet, daar de kleinste gebouw van, daarnaast zie je een brug. Is dit niet he Golden Gate? Of lijkt dit zo? Want bruggen lijken over het algemeen veel op elkaar soms. Plus the Golden Gate hoort bij San Francisco (San Fierro).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op die screenshot van de helikopter zie ik een brug. Als je op de grote screen kijkt, en dan de grote gebouwen linksbovenin ziet, daar de kleinste gebouw van, daarnaast zie je een brug. Is dit niet he Golden Gate? Of lijkt dit zo? Want bruggen lijken over het algemeen veel op elkaar soms. Plus the Golden Gate hoort bij San Francisco (San Fierro).

Ze gaan echt nooit een persiflatie op de Golden Gate maken en die dan bij Los Santos plaatsen (want de skyline is onmiskenbaar gebaseerd op die van LA), het gaat eerder de Vincent Thomas-bridge zijn (of welke naam ze in GTA V zal krijgen) - want zover ik weet ken ik geen andere brug met pylonen in LA :cab: (hulp van Jesperkaj zou nu goed uitkomen :clown: )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ligt 't aan mij, of kijkt iedereen werkelijk over dat ding heen wat aan die heli zit aan de linkerkant van 't ding boven de deur? Dit detail valt zo ontzettend lomp op dat ik het vermoeden krijg dat ze weer massaal met kabels uit de heli's gaan komen.. En misschien wij als spelers zelf ook wel. :)

Supermooie screens, wordt erg blij van het park. Wat een sfeertje zeg, kan niet wachten! Dit wordt de ideale game om door je winterdip heen te komen! :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die zie je niet op zo'n afstand. Ofwel moeten ze die er nog in zetten (al is het dan wel raar dat er op de tweede screen mensen zijn, dus ik gok het eerste).

Goed gezien trouwens van dat ding. Ik zit me zo te verkijken op dat lelijk, zwart vlak dat ik niet eens heb verder gekeken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op die screenshot van de helikopter zie ik een brug. Als je op de grote screen kijkt, en dan de grote gebouwen linksbovenin ziet, daar de kleinste gebouw van, daarnaast zie je een brug. Is dit niet he Golden Gate? Of lijkt dit zo? Want bruggen lijken over het algemeen veel op elkaar soms. Plus the Golden Gate hoort bij San Francisco (San Fierro).

Ze gaan echt nooit een persiflatie op de Golden Gate maken en die dan bij Los Santos plaatsen (want de skyline is onmiskenbaar gebaseerd op die van LA), het gaat eerder de Vincent Thomas-bridge zijn (of welke naam ze in GTA V zal krijgen) - want zover ik weet ken ik geen andere brug met pylonen in LA :cab: (hulp van Jesperkaj zou nu goed uitkomen :clown: )

*Meld zich.*

Los Angeles heeft inderdaad geen brug met pylonen, met de Vincent Thomas brug als uitzondering, omdat er nauwelijks rivieren door de aglomeratie stromen, dus zijn zulke bruggen totaal niet nodig. Aangezien het inderdaad op een brug lijkt kunnen we constateren dat het inderdaad om een brug gaat die naar de havens van Los Santos leidt. Het rare hiervan is alleen dat de haven van Los Angeles in het echt 40 kilometer van het stadscentrum ligt met nog allerlei suburbs daartussen, en hier op de afbeelding ligt de brug redelijk dichtbij Downtown Los Santos. Wellicht liggen de meeste suburbs aan de andere kant van de stad, maar het haalt wel een stukje realiteit weg. :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...