Jump to content
NandroDavids

Nieuwe screenshots GTA V


Rockstar Games heeft twee nieuwe screenshots laten zien van GTA V, die laten zien wat we kunnen verwachten van de game waar we met z'n allen op wachten.

Op de eerste screenshot zien we een mooi overzicht van de stad Los Santos, de stad die eindeloos groot lijkt te zijn:

med_gallery_7284_68_163480.jpg

Screenshot 2 laat wat van de natuur zien met een soort park en vijver, met op de achtergrond de hoge gebouwen in de stad:

med_gallery_7284_68_227323.jpg

Verder heeft Rockstar Games enkele vragen beantwoord over GTA V. Ze melden dat ze hard aan het werk zijn met GTA V en leggen ook uit waarom we nog weinig te zien krijgen van de game. Rockstar wil namelijk enkel informatie geven die 100% correct is en ze willen dat wij, de gamers, nog genoeg verrassingen zien als we het spel eenmaal kunnen spelen.

Daarnaast belooft Rockstar Games ons te proberen om snel met meer screenshots te komen en, wanneer ze daar klaar voor zijn, een nieuwe trailer.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

iemand op youtube zij dat de nieuwe GTAV trailer om 10 uur op rockstar newswire komt dat is hier in nederland 16 uur :)

Hoe en waneer welke datum ?? Bron niet bevestigt dus weer 1 of andere roddel die nergens over gaat :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites




Zou hier zeker een kijkje nemen. Ongelooflijk wat die jongens er allemaal uit kunnen halen, ook uit de trailer (Misschien een beetje off-topic, maar
is een geweldige analyse van de trailer). Niet dat alles even waar is, maar toch knap. Bewerkt: door Joriz
media tags

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

iemand op youtube zij dat de nieuwe GTAV trailer om 10 uur op rockstar newswire komt dat is hier in nederland 16 uur :)

Heb je toevallig een link naar het filmpje? Het filmpje zou ook meteen verwijdert kunnen zijn, maar meestal heeft Rockstar maling aan fans die tegen een groot publiek speculeren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er erg nice uit. Maar even iets wat ik me afvraag: Ligt het aan mij of zit er anti-aliasing op die screenshots? Of is dat gewoon zo`n motion-blur ding zoals in GTA IV? If not: de anti-aliasing werkt duidelijk niet naar behoren. In de hd versie van dat shot met 't water zitten gewoon 3-pixel dikke hoeken op die rand tussen de pilaar en het water...

Maar goed, als dat inderdaad geen motionblur/definition is zoals in IV, dan is het anti-aliasing en dat zou volgens mij betekenen dat dit een PC versie is, wat zou betekenen dat het geen crappy port wordt... Tenzij het een nieuwe generatie console is :/

Dat is mij ook opgevallen. Ik denk eerder dat dit de console versie zou zijn, want eerlijk gezegd had ik de graphics wel íets hoger verwacht, niet weg te nemen dat de gameplay natuurlijk het belangrijkst is. :sigaar: Alleen snap ik niet goed wat je bedoelt met 'motion blur'? Als je naar de grotere versie van de screens kijkt, dan zie je duidelijk allemaal vierkantjes rond de helikopter en die personen die aan het water zitten, en dat zou niet mogen vind ik.

de graphics in trailers zijn altijd mooier dan het spel zelf. kijk maar bij gta 4 die trailer zag het nice uit met graphics dat was het ook maar hoe mee je het gaat spelen hoe minder je de graphics gaat zien. gta v zal denk ik met graphics niet heel veel vooruitgaan ik denk dat ze zich meer op gaan richten over het verhalenlijn enzo.

ik heb speciaal gta san andreas gekocht om los santos te verkennen.

Maak me geen zorgen om de systeem eisen. heb me console ps3 wel. geen geknoei cd erin installen en spelen maar.

ik heb ook een ps3 ik hoef me ook helemaal geen zorgen te maken. add me op de ps3 (dan kunnen we gtaV gelijk samen spelen) add me: dionkoffie ik add iedereen!!

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Maak gebruik de Bewerk-knop om je bericht te bewerken.<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...