Jump to content
NandroDavids

Nieuwe screenshots GTA V


Rockstar Games heeft twee nieuwe screenshots laten zien van GTA V, die laten zien wat we kunnen verwachten van de game waar we met z'n allen op wachten.

Op de eerste screenshot zien we een mooi overzicht van de stad Los Santos, de stad die eindeloos groot lijkt te zijn:

med_gallery_7284_68_163480.jpg

Screenshot 2 laat wat van de natuur zien met een soort park en vijver, met op de achtergrond de hoge gebouwen in de stad:

med_gallery_7284_68_227323.jpg

Verder heeft Rockstar Games enkele vragen beantwoord over GTA V. Ze melden dat ze hard aan het werk zijn met GTA V en leggen ook uit waarom we nog weinig te zien krijgen van de game. Rockstar wil namelijk enkel informatie geven die 100% correct is en ze willen dat wij, de gamers, nog genoeg verrassingen zien als we het spel eenmaal kunnen spelen.

Daarnaast belooft Rockstar Games ons te proberen om snel met meer screenshots te komen en, wanneer ze daar klaar voor zijn, een nieuwe trailer.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als me pc dit niet aankan dan koop ik de game niet eens

Maar me pc trekt dit wel

Hoe weet jij dit nu weer :?

Als je onlangs een systeem van rond de 1000 euro hebt gekocht, moet je de game wel kunnen trekken(i7 en Ati 6890 bijvoorbeeld).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik hoop ook dat die achterdeur van helikopter eens dicht kan. In Gta IV kon dat niet. Hierin waarschijnlijk ook niet maar het lijkt me wel realistischer. Als je een auto met een inklapbare dak kan maken en geen helikopter met een achterdeur die dicht kan lijkt t me wel triest voor zo'n vet spel. toch??

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb er al wel zin in ;)

Hopelijk is hij niet al te duur ;"]

Ik neem aan ongeveer dezelfde prijs als IV, denk alleen dat deze z`n waarde beter gaat vasthouden dan IV. Reken op 50-60 euro op release, 45 als je goed zoekt bij online shops.

En ik begin langzaamaan me een beetje zorgen te maken over de systeemeisen. Ik had onlangs een kickass systeem gekocht dat zo`n beetje alle games maxed out draait(al krijg ik in IV vanwege de slechte optimization nog maar 40fps soms), met het idee dat ik helemaal GTA5 ready was. En dan zie ik de schaal van de game in zulke screenshots en dan denk ik... Stel nou dat dit net zo`n slechte PC port wordt als GTA IV, ipv zo goed geoptimaliseerd als Max Payne 3... Dan zitten we hier met z`n allen te janken dat ons systeem van in de duizenden euros 't spel nog maar op medium aan kan, terwijl het grafisch niet eens zo`n super hoge kwaliteit heeft...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik stel het kopen van mijn nieuwe pc even lekker uit :D

totdat ik weet wat het spel nodig heeft aan systeem eisen :clown:

en dan kan ik vergeleken met nu heel goedkoop een leuk systeem kopen :D

die hem wel op max kan draaien :D

:bier: TOT GTA

Bewerkt: door P.ZAAL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak me geen zorgen om de systeem eisen. heb me console ps3 wel. geen geknoei cd erin installen en spelen maar.

Dit, desnoods koop je een PS3 of Xbox €200 en knallen, dan komen er natuurlijk de nodige accesoires bij als TV, geluids etc. maar een TV(HD) heb je tegenwoordig meestal wel. Zelf weet ik niet eens of ik GTA 4 aankan(laptop) maar dat zie ik wel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb er al wel zin in ;)

Hopelijk is hij niet al te duur ;"]

wat maakt dat uit al vragen ze er 150 euro voor koop ik hem nog

Mij zie je geen €150 neertellen voor een game. Het mag GTA 5 of GTA 6 of zelf al GTA 7 zijn.. €150 gaat er over :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb er al wel zin in ;)

Hopelijk is hij niet al te duur ;"]

wat maakt dat uit al vragen ze er 150 euro voor koop ik hem nog

Mij zie je geen €150 neertellen voor een game.

Ik ook niet , dan maar Marktplaats :schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die 2e screenshot is prachtig. Mooi stukje natuur vanaf een steiger op het water.. Heerlijk graphics.. Eerste vind ik wat aan de mindere kant.. Interieur is zoals al gemeld in dit topic niet af.. Zonde..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op die screenshot van de helikopter zie ik een brug. Als je op de grote screen kijkt, en dan de grote gebouwen linksbovenin ziet, daar de kleinste gebouw van, daarnaast zie je een brug. Is dit niet he Golden Gate? Of lijkt dit zo? Want bruggen lijken over het algemeen veel op elkaar soms. Plus the Golden Gate hoort bij San Francisco (San Fierro).

Ze gaan echt nooit een persiflatie op de Golden Gate maken en die dan bij Los Santos plaatsen (want de skyline is onmiskenbaar gebaseerd op die van LA), het gaat eerder de Vincent Thomas-bridge zijn (of welke naam ze in GTA V zal krijgen) - want zover ik weet ken ik geen andere brug met pylonen in LA :cab: (hulp van Jesperkaj zou nu goed uitkomen :clown: )

*Meld zich.*

Los Angeles heeft inderdaad geen brug met pylonen, met de Vincent Thomas brug als uitzondering, omdat er nauwelijks rivieren door de aglomeratie stromen, dus zijn zulke bruggen totaal niet nodig. Aangezien het inderdaad op een brug lijkt kunnen we constateren dat het inderdaad om een brug gaat die naar de havens van Los Santos leidt. Het rare hiervan is alleen dat de haven van Los Angeles in het echt 40 kilometer van het stadscentrum ligt met nog allerlei suburbs daartussen, en hier op de afbeelding ligt de brug redelijk dichtbij Downtown Los Santos. Wellicht liggen de meeste suburbs aan de andere kant van de stad, maar het haalt wel een stukje realiteit weg. :clown:

Wat mij nou weer op viel, is dat als je goed naar de brug gaat kijken, je maar twee dwarsbalken ziet. Er zit nog een dwarsbalk tussen het wegdek en de bovenste dwarsbalk. Als je daarna gaat kijken hoeveel dwarsbalken de Golden Gate Bridge heeft, dan tel ik we toch echt vier. Met andere woorden, het is uitgesloten dat dat de Golden Gate Bridge is, en dit zou dus ook geen Las Fierro zijn, wat sommigen zelfs denken.

Ik zelf verwacht sowieso geen San Fierro of Las Venturas ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb er al wel zin in ;)

Hopelijk is hij niet al te duur ;"]

wat maakt dat uit al vragen ze er 150 euro voor koop ik hem nog

Dat zou zonde van je geld zijn als je dat zou doen, op budgetgaming.nl kun je een game die net uit is kopen voor 45 euro. Voor 150 euro koop je al een Xbox 360 slim 4 GB als je goed zoekt. :) Als je GTA V eerder zou kunnen spelen zou ik er mischien 75 euro voor betalen, maar daar doet Rockstar en tevens geen een andere ontwikkelaar aan mee.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...