Jump to content

Battlefield 4

Davedavy

Recommended Posts

Het heeft zeker nog zin want zo oud is het spel nog niet hoor. Er zijn nog steeds heel veel mensen online en er is een grote diversiteit aan spelmodes. Als je achteraf nog premium er bij koopt heb je er nog 5 DLC's bij waarvan de 5de nog moet uitkomen :)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

38

• ZeroJens

23

• Hanneswasco

20

• kelwin

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je het over de singleplayer hebt, ja daar ben ik het mee eens. Die zit nog vol met bugs en glitches.Ook op de Ps4. Maar helaas hebben ze hier ook niet veel tijd in gestoken, zo voelt het tenminste.

Maar de meeste van de bugs die ik in het begin had tijdens multiplayer zitten er nu niet meer in. Er zitten her en der een paar bugs, maar ik heb het tot nu toe nog niet meegemaakt dat het onspeelbaar werd.

En de problemen met de servers. Tsja, soms zitten die er nog wel. Maar meeste keren kan ik makkelijk een spel inkomen en er een hele ronde in uitspelen.

Delen op andere websites

• 1 year later...

Ga ik me erg doodschrikken van de graphics.

Hoezo dat? Ik vind Battlefield tamelijk niet slecht eruitzien voor de PS3. Oké, d'r zijn her en der wat dingen merkbaar, zoals iets meer detail (met de

gebouwen, beter kwaliteit gras). én de FPS is aanzienlijk hoger. (Daar let ik niet zozeer op.) Maar toch, waarom moet (bijna) iedere game er bloedmooi uitzien? Je kunt immers véél plezier hebben met 'beroerde' graphics.

Delen op andere websites

Ga ik me erg doodschrikken van de graphics.

Hoezo dat? Ik vind Battlefield tamelijk niet slecht eruitzien voor de PS3. Oké, d'r zijn her en der wat dingen merkbaar, zoals iets meer detail (met de

gebouwen, beter kwaliteit gras). én de FPS is aanzienlijk hoger. (Daar let ik niet zozeer op.) Maar toch, waarom moet (bijna) iedere game er bloedmooi uitzien? Je kunt immers véél plezier hebben met 'beroerde' graphics.

Ik zeg het niet als een feit. Het was juist mijn vraag :7

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Yo team, RUP!

Alpha, Bravo: Hotel
Charlie: Square
Delta: Suburb

Lets Roll!

(die goude oude tijden als infantry commander op teamspeak :cry: )
maxresdefault.jpg

Na Battlefield 2 liep het een beetje stuk. Bad Company 2 nog gedaan met de clan destijds, maar dat was lang niet zo leuk als BF2. Nu is het volgens mij wat meer gericht op solo spelers, net zoals COD nu met Modern Warfare 999 ook volgens mij minder clans trekt dan cod4.
Delen op andere websites

Yo team, RUP!

Alpha, Bravo: Hotel

Charlie: Square

Delta: Suburb

Lets Roll!

(die goude oude tijden als infantry commander op teamspeak traantjes.gif )

Na Battlefield 2 liep het een beetje stuk. Bad Company 2 nog gedaan met de clan destijds, maar dat was lang niet zo leuk als BF2. Nu is het volgens mij wat meer gericht op solo spelers, net zoals COD nu met Modern Warfare 999 ook volgens mij minder clans trekt dan cod4.

Oorsprong van di commandore? :*D

Ik speel momenteel met regelmaat nog wel eens BF4 op de PS4 en het is zeker waar. Iedereen opereert op het eerste oog als een lone wolf, maar in vergelijking met CoD is er toch wel wat meer zwijgzame samenwerking aanwezig. Van die kleine dingetjes zoals het opzoeken van teamgenoten en het niet alleen binnenstormen van ruimtes en objectives waardoor ik soms wel het idee heb dat ik iets van een tactisch spel speel, ook al zijn het allemaal strangers... Gameplay-wise en Audio/Visueel is dit wel een geweldige shooter sinds al die bugs verholpen zijn.

Heb onlangs de campaign uitgespeeld, jammer dat die zo kort en matig geschreven is, vind het toch best leuk om af en toe een FPS (oorlogs-)campaign te spelen.

Delen op andere websites

Haha @NicolaB, die goede oude tijd! Daar had ik gewoon een luitenant-generaal account en ik had bijna een generaal account. Dat was echt super leuk om te werken aan je profiel. BF2 was vergeleken met BF4 echt veel, veel, veeeeel leuker!

Zelf speel ik Battlefield 4 op de PS4 en de PC. Op beiden zijn ze nog wel erg leuk, maar die echte Battlefield 2 feeling zal er nooit meer in komen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...