Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

Die TV-missile is irritant te besturen, want je denkt dat het een vliegtuig is maar de missile heeft geen inverted sticks, dus wil je omhoog dan ram je de missile in de grond. Ze moeten echt iets doen van een optie voor inverted flight voor de TV-missile.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag nog maar eens veel bf4 gespeeld met andere wapens geporbeert en het ging verassend goed :) Maar ik twijfel nog steeds of ik nu premium ga kopen of niet want de DLC's zijn wel leuk mr het kost zo veel...

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik veel ik kijk da soort dinge niet na, de mijne werkte in het begin ook niet kwam er altijd op dat ie niet werkte mr toen ging ik nr de psn storen china rising had ik 2 opties een betalende en een gratise mss dat eens proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook premium aangeschaft en heb er geen seconde spijt van, ben wel een ontzettende *kan niet aimen* noob op het ogenblik omdat ik voor het eerst uberhaupt een ps(4) heb en altijd BF op de pc speelde en dus ontzettend aan die dual shock controller moet wennen mar het komt goed , maar wat de anderen al zeiden, al die uitbreidingen en events zijn voor mij het geld wel waard.

Ik wil nu 1maal altijd de games die ik heb/speel, zo compleet mogelijk hebben en ik vind Naval Strike persoonlijk echt een mooie uitbreiding.

En als jarenlange pc gamer vind ik het echt ongelooflijk knap wat dat kastje van 399 euro op grafisch gebied te bieden heeft, ik speel ook oa Infamous second son en NFS Rivals, Thief en wat flipperkasten, maar allemaal hebben ze mij zeer positef verrast, ik ben echt om

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou vandaag weer eens Battlefield 4 gaan spelen, maar tot mijn verbazing kan ik geen enkele server joinen ? Ook verschijnt er dan een 'wit blokje'.Dat betekent dat de server wordt geladen alleen gaat dat blokje niet weg ?

ifv5mf.jpg

Dit zijn trouwens gewoon willekeurige servers. :puh:

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Second assault wel leuk, levelution in bf3 mappen :puh:.

Je kan nu bijvoorbeeld op die grote toren in Caspian border en Firestorm klimmen. (Op Caspian border kan je de hele toren opblazen en laten omvallen :puh:) vanaf de toren op Firestorm heb ik met m'n M40A5 met 40x scope en rangefinder een paar headshots gemaakt op snipers met waarschijnlijk 8x scope - ze schoten niet een keer raak - op een kraan 400m verderop. Stuk of 3/4 headshots over ruim 400 meter. Mijn langste headshot komt daar ook vandaan; 401 meter. ;)

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ja de second Assault mappen terug in BF4 is ook lachen, ik heb altijd heel veel lol in Metro gewoon omdat dat zo lekker massaal is (de 64 players) in kleine ruimtes, met ze allen in de lift enzo en dan de lichamen overal zien vliegen na een granaat inslag en andere vele *blunders* die je ziet gebeuren of zelf overkomen, wat betreft mis ik ook de map hmm Channels?, met al die containers, man man soms tranen in de ogen van het lachen,maargoed de wat serieuse grotere mappen vind ik ook schitterend, kan alleen al genieten van de omgevingen, maar ook van de over suisende jets of een neegehaalde heli vlak over je heen zien komen, wat dat betreft snap ik nooit veel van al dat negatieve gezeik (vooral op batllelog), gewoon schitterend spel met af en toe een keer je router ressetten voor de vebinding (goh mag het).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...