Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het echt jammer, dat Battlefield nu een 'elk-jaar-een-nieuwe--kwantiteit-boven-kwaliteit'- game is geworden. Waar ik 5 jaar lang heb kunnen genieten van Battlefield 2, is BF4 al weer in 1,5 jaar uit.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp je punt maar ik vind zeker dat er nog een groot verschil is met de kwaliteit van een Call of Duty of Battlefield game; waar Call of Duty ook jaarlijks een nieuwe game uitbrengt is dat meer van hetzelfde kwaliteit en (in mijn ogen) is Battlefield nog altijd van hogere kwaliteit met meer aanpassingen/een nieuwe engine met mogelijkheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield is trouwens (nog) geen jaarlijkse game, het is 2 jaar geleden dat Battlefield 3 uitkwam.

Wel ben ik het er me eens dat het kwantiteit boven kwaliteit is. Vooral de eerste week/weken waren er verschrikkelijk veel bugs. Nu is het al redelijk speelbaar al blijf ik me ergeren aan de netcode, welke heel veel 'hits' niet registreert. Zeker TV-missiles die verdwijnen als je een voertuig raakt, maar waarvoor je geen Vehicle hit krijgt vind ik verschrikkelijk, aangezien die vaak cruciaal zijn om te overleven en je er maar 2 per minuut krijgt of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind vind ik ook nog dat battlefield grotere vorderingen per game maakt dan call of duty. Want als je 1 COD hebt gespeelt ken je ze allemaal. En daarom heb ik een voor de verandering battlefield 4 gekocht en het spel bevalt me redelijk met veel meer variatie van mw3.

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield is trouwens (nog) geen jaarlijkse game, het is 2 jaar geleden dat Battlefield 3 uitkwam.

Wel ben ik het er me eens dat het kwantiteit boven kwaliteit is. Vooral de eerste week/weken waren er verschrikkelijk veel bugs. Nu is het al redelijk speelbaar al blijf ik me ergeren aan de netcode, welke heel veel 'hits' niet registreert. Zeker TV-missiles die verdwijnen als je een voertuig raakt, maar waarvoor je geen Vehicle hit krijgt vind ik verschrikkelijk, aangezien die vaak cruciaal zijn om te overleven en je er maar 2 per minuut krijgt of iets dergelijks.

Volgens mij kwam dat omdat DICE Battlefield 4 eerder wou laten uitkomen dan Ghosts. Om ervoor te zorgen dat iedereen BF4 gaat halen.

Als je bijvoorbeeld 200 punten skills hebt, zijn die dan permanent of kan dat omlaag ? Dus als ik slecht ga spelen, daalt dan mijn skill punten ?

Link to comment
Delen op andere websites

DICE wou het niet, die vroeg zelf of ze het spel nog wat mochten uitstellen, dat mocht echter niet van EA. Ten minste, dat heb ik al vele spelers horen zeggen. :puh:

Je skill kan elk spelletje veranderen, dus ik vind dat in principe een zeer slechte maatstaf. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt. EA is verantwoordelijk voor de vele problemen, NIET DICE zoals vele mensen toch denken. EA heeft DICE gepushed om BF4 op die datum(s) uit te brengen, wat ik zelf tot op vandaag erg triest, zielig en geldgierig vind.

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield is trouwens (nog) geen jaarlijkse game, het is 2 jaar geleden dat Battlefield 3 uitkwam.

Wel ben ik het er me eens dat het kwantiteit boven kwaliteit is. Vooral de eerste week/weken waren er verschrikkelijk veel bugs. Nu is het al redelijk speelbaar al blijf ik me ergeren aan de netcode, welke heel veel 'hits' niet registreert. Zeker TV-missiles die verdwijnen als je een voertuig raakt, maar waarvoor je geen Vehicle hit krijgt vind ik verschrikkelijk, aangezien die vaak cruciaal zijn om te overleven en je er maar 2 per minuut krijgt of iets dergelijks.

Volgens mij kwam dat omdat DICE Battlefield 4 eerder wou laten uitkomen dan Ghosts. Om ervoor te zorgen dat iedereen BF4 gaat halen.

Wauw! Dit vind ik echt zielig!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...