Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

De battlelog plugin werkt niet meer waardoor ik alleen in firefox een game kan joinen.... Ervaring is alleen maar erger geworden, het is ook niet "even snel een potje joinen". Zelfs met een PC van 2000 euro kijk ik nog langer naar laadschermen dan dat ik eigenlijk kan gamen ... wat een schande dit spel..

Probeer de plugin opnieuw te installeren? ik kon op een gegeven moment ook niet meer joinen en na het herinstalleren van de plugin werkte alles weer.

Ik heb chrome en een PC van een dikke 1000 euro en heb van die dingen geen last hoor. Oké, de laadtijden zijn niet zo kort, maar ik vind ze niet merkbaar langer dan andere games. Ook die plugin-problemen waar je het over hebt, heb ik geen last van. Er zitten wel een boel bugs in, maar over het algemeen heb ik geen problemen om spelletjes te joinen. Maar daarbuiten vind ik het spel ook gewoon slecht maar dat komt eigenlijk bijna alleen door de netcode. Als ze het konden terugbrengen naar het niveau van BF3 dan was ik al tevreden (beter mag ook natuurlijk!). Daarom zou ik je premium niet aanraden, trouwens. De maps van premium zijn wel een pak beter dan de vanilla maps, vooral die van second assault en naval strike.

Leukste DLC's tot nu toe :Y

Ik heb ook geen probleem (meer) met het joinen van servers. Bij mij duurt het wachten een paar minuutjes en dan zit ik erin. En mijn PC is niet eens 800 euro waard :7

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

En het is gebeurd ik heb premium gekocht en de DLC's zijn gedownload alleen lijkt met me niet makkelijk om de GOL magnum te unlocke.trouwen redelijk goeie recon daar niet van maar in 1 ronde 5 mensen ui die toren schieten word niet simple.

Ik heb m ook na veel gescheld vrijgespeelt en toen heb ik iets leuks ontdekt: het hoeft niet alleen met een snip er maar kan met alle wapens, en met 40x is het makkelijk mits je een range finder gebruikt;)

Maar nog een tip: het telt van alle plateaus, dus ga niet naar de top want daar kan je geroosterd worden met een knop beneden aan de toren het eerste of tweede plateau raad ik aan. Waar speel je hem trouwens op?

Link to comment
Delen op andere websites

En het is gebeurd ik heb premium gekocht en de DLC's zijn gedownload alleen lijkt met me niet makkelijk om de GOL magnum te unlocke. Ben wel een redelijk goeie recon daar niet van maar in 1 ronde 5 mensen ui die toren schieten word niet simple.

Volgens mij hoef je niet perse met een sniper 5 mensen te doden uit een toren. Wel moet je 3x een Sniper Ribbon ontvangen in 1 ronde.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

En het is gebeurd ik heb premium gekocht en de DLC's zijn gedownload alleen lijkt met me niet makkelijk om de GOL magnum te unlocke. Ben wel een redelijk goeie recon daar niet van maar in 1 ronde 5 mensen ui die toren schieten word niet simple.

Volgens mij hoef je niet perse met een sniper 5 mensen te doden uit een toren. Wel moet je 3x een Sniper Ribbon ontvangen in 1 ronde.

Moet helaas wel.. Vanaf de toren 5 in 1 ronde

Link to comment
Delen op andere websites

de 40x scope heb ik nog niet vijrgespeeld wel de 20x die vind ik er ook al heel handig. Ik dacht eerst dat ik 5 mensen uit de torens moest schieten dus ik lag daar te snipere op een berg toen had ik het door dat ik zelf op de toren moest >.<

Als ik da op de toren sta zie ik nog niemand lopen soms laat staan 5 kils uit die toren en dan die ribbon nog.

En ik speel op ps3 dus voeg me gerust toe ik noem er ZeroJens en ik loop tegenwoordig ook veel rond als repair aapje dus gewoon hele ronde in een heli of boot mee zitten en repairen en tussendoor mee schieten :)

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

ik kon het ook niet in het begin want was zoon COD mannetje die overliep naar bf4 waar alles veel realistischer is en waar de kogel niet oneindig rechtdoor blijft vliegen >.< Maar als je even oefent is het echt niet zo moeilijk alleen het sniperen op lopende targets is wat moeilijker.

Mr speel je op ps3?

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het Snipen echt zo knap in deze game :7 Ik kan het voor geen meter...

Gewoon op een dakje staan en schieten als iemand stil staat!! Ook natuurlijk wat claymores om de lift heen gooien.

Ik ben sowieso al niet echt goed met Snipen, ook niet in. CoD :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...