Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wereldoorlog 1 was toch het thema dit jaar? Ik vind BF een fantastische serie. Het werken in squads werkt heel goed. Laatst Hardline gekocht en speel ik helemaal verrot. Bf5 staat hoog op mijn lijst. Toch zal het even duren voordat het spel er is

Link to comment
Delen op andere websites

, maar die echte Battlefield 2 feeling zal er nooit meer in komen.

Vreemd genoeg kan geen enkel spel dat recreëren door een of andere manier. CoD, Battlefield, en ook GTA hebben voor mij niet meer hetzelfde gevoel tegenwoordig als CoD 1/2 en 4, BF 1942 en BF2 en GTA VC/III/SA. nopompom.gif

Link to comment
Delen op andere websites

, maar die echte Battlefield 2 feeling zal er nooit meer in komen.

Vreemd genoeg kan geen enkel spel dat recreëren door een of andere manier. CoD, Battlefield, en ook GTA hebben voor mij niet meer hetzelfde gevoel tegenwoordig als CoD 1/2 en 4, BF 1942 en BF2 en GTA VC/III/SA. nopompom.gif

Dat komt o.a door de community, graphics, maps, geluiden en zeer waarschijnlijk doordat dat toen je eerste BF/CoD/GTA's waren.

Alles wat daarna voorbij komt ga je vergelijken met die enorme good-feeling-momenten.

Ik hoop dat nadat BF5 is uitgekomen de servers van BF3/4/HL nog minstens 5 jaar blijven draaien :)

Link to comment
Delen op andere websites

, maar die echte Battlefield 2 feeling zal er nooit meer in komen.

Vreemd genoeg kan geen enkel spel dat recreëren door een of andere manier. CoD, Battlefield, en ook GTA hebben voor mij niet meer hetzelfde gevoel tegenwoordig als CoD 1/2 en 4, BF 1942 en BF2 en GTA VC/III/SA. nopompom.gif

Dat komt o.a door de community, graphics, maps, geluiden en zeer waarschijnlijk doordat dat toen je eerste BF/CoD/GTA's waren.

Alles wat daarna voorbij komt ga je vergelijken met die enorme good-feeling-momenten.

Beetje zoals de tweede keer in de Goliath stappen in Walibi, nooit meer zal het zo gaaf zijn als de eerste keer. Misschien wel een beetje waar, nu 10 jaar later speel je ieder spel veel kritischer en met een flink opgewaardeerde verwachtingspatroon. Desondanks is BF2 wel gewoon de beste BF-spel. Persoonlijk schat ik Bad Company 2 op een net-#2 positie in en ik hoop nog steeds dat ze daar een vervolg aan willen geven yep.gif

Wereldoorlog 1 was toch het thema dit jaar? Ik vind BF een fantastische serie. Het werken in squads werkt heel goed. Laatst Hardline gekocht en speel ik helemaal verrot. Bf5 staat hoog op mijn lijst. Toch zal het even duren voordat het spel er is

Dat waren de geruchten van een maand of 2 geleden en het zou wel van ballen getuigen mochten ze dat doen. Heel weinig shooters die zich in dat tijdsperiode afspelen. Eigenlijk kan ik behalve Verdun geen enkele shooter bedenken die zich afspeelt tijdens WW1 en die is zelfs van vorig jaar.. crazy.gif

Ikzelf heb Hardline niet gekocht, maar de 6 à 8 potjes die ik ervan heb gespeeld lieten me niet wensen naar meer. Ik vond het eerlijk gezegd de slechtste BF die ik ooit heb gespeeld, het was meteen duidelijk dat het geen werkje is van DICE.

Link to comment
Delen op andere websites

Het thema is toch WW2? Er is iig op Instagram iets gepost met 'alleen in 1944' ofzo... :puh: Ondanks dat ik veel COD speel staat deze ook heel erg hoog! Ben benieuwd wat EA er van maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wereldoorlog 1 was toch het thema dit jaar? Ik vind BF een fantastische serie. Het werken in squads werkt heel goed. Laatst Hardline gekocht en speel ik helemaal verrot. Bf5 staat hoog op mijn lijst. Toch zal het even duren voordat het spel er is

Dat waren de geruchten van een maand of 2 geleden en het zou wel van ballen getuigen mochten ze dat doen. Heel weinig shooters die zich in dat tijdsperiode afspelen. Eigenlijk kan ik behalve Verdun geen enkele shooter bedenken die zich afspeelt tijdens WW1 en die is zelfs van vorig jaar.. crazy.gif

Ikzelf heb Hardline niet gekocht, maar de 6 à 8 potjes die ik ervan heb gespeeld lieten me niet wensen naar meer. Ik vond het eerlijk gezegd de slechtste BF die ik ooit heb gespeeld, het was meteen duidelijk dat het geen werkje is van DICE.

Degene die graag een WW2 game zouden spelen kunnen wellicht hier of hier eens kijken.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Degene die graag een WW2 game zouden spelen kunnen wellicht hier of hier eens kijken.

Als ik een WW2 spel wil spelen, vermaak ik me nog steeds dik met Red Orchestra 2, dat blijf ik eigenlijk echt een geweldig onderschatte game vinden. We hadden het eigenlijk over WW1 shooters, weet jij er nog een behalve Verdun? Ik kon er geen andere bedenken. Ben wel blij dat Battalion 1944 met succesvol is gekickstart, maar of het een goed spel wordt is nog even afwachten.

Oja Ezra, dat was meer om de spanning op te bouwen naar de reveal van de volgende game. Ze posten iedere dag een video'tje met een fragment uit eerdere BF-games en geven er een beschrijving bij om af te sluiten met Only in #Battlefield.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Oja Ezra, dat was meer om de spanning op te bouwen naar de reveal van de volgende game. Ze posten iedere dag een video'tje met een fragment uit eerdere BF-games en geven er een beschrijving bij om af te sluiten met Only in #Battlefield.

Nja er werd gisteren een BF2 filmpje gepost... met Desert Combat mod. (WW2 mod) knipoog.gif

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Maar de DC mod was voor BF1942 en dat fragment was van BF2 op Iron Gator.

Goed opgemerkt. Blijkbaar heb ik het verkeerd gelezen. Geen idee wat er dan wordt bedoeld met "Dit maal van Battlefield 2 (filmpje), die werd gemaakt met de 1942 mod 'Desert Combat' als baseline."

Daarnaast werden er in WW2 ook nauwelijks/geen heli's gebruikt. Geen idee waarom ik dat even dacht crazy.gif Kortom: nog niks bekend dus.

Edit:

Blijkbaar is BF2 een game die op de Desert Combat mod is gebouwd. Duidelijk wat bovenstaande reactie van Tweaker er nu mee bedoeld. Nog altijd niks zeggende overigens.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • 3 weken later...
Op 1/14/2017 om 12:01, aron24 zei:

Ik heb dit spel ook maar eens gekocht laatst, omdat ik geen zin had om 60 euro voor een nieuwe shooter neer te tellen. Ik vind het een goed spel, maar richten is voor mij nog vrij lastig. Uitdagend spel dat ik zeker veel ga spelen.

Als je eens samen wil spelen, moet je me maar een berichtje sturen op PSN. Ik speel deze liever dan BF1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...