Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

Het is met minder mensen zeker minder leuk. De grote mappen krijg je veel momenten dat je alleen op de grond loopt, terwijl het hele team in jets / heli's / tanks zit. Het mooie van een 64 man server is de grote chaos, de echte Battlefield all-out momenten.

Daar waar je met 10 man een vlag bestormt, terwijl een tank links ineens door de muur rijdt, die daarna door een friendly jet wordt opgeblazen. Die momenten zul je amper tot niet zien op de huidige consoles, omdat er gewoon niet genoeg spelers zijn.

Ik zou hem zelf niet kopen op de huidige consoles, als je niet de next-gen koopt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit was al langer bekent..

Natuurlijk, maar ik wou maar even mededelen dat mocht je twijfelen tussen hem nu kopen of wachten tot next-gen, dit je keuze zou kunnen beïnvloeden. Ik zie nu echter dat ik de laatste zin van --Simon-- verkeerd gelezen had en dat die als advies geeft om hem niet te kopen zelf al ga je niet voor de next-gen consoles.

Ik zou trouwens niet onmiddellijk zeggen dat het spel zoveel slechter is met 24 spelers. De grote maps met veel voertuigen zullen zeker en vast niet zo leuk zijn, maar de maps waar weinig of geen voertuigen aanwezig zijn zijn minstens zo leuk (al dan niet leuker) met maximum 24 spelers. ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al langer bekent..

Natuurlijk, maar ik wou maar even mededelen dat mocht je twijfelen tussen hem nu kopen of wachten tot next-gen, dit je keuze zou kunnen beïnvloeden. Ik zie nu echter dat ik de laatste zin van --Simon-- verkeerd gelezen had en dat die als advies geeft om hem niet te kopen zelf al ga je niet voor de next-gen consoles.

Ik zou trouwens niet onmiddellijk zeggen dat het spel zoveel slechter is met 24 spelers. De grote maps met veel voertuigen zullen zeker en vast niet zo leuk zijn, maar de maps waar weinig of geen voertuigen aanwezig zijn zijn minstens zo leuk (al dan niet leuker) met maximum 24 spelers. ;-)

De echte Battlefield momenten beleef je wel pas echt op de grote mappen met 64 man, naar mijn mening.

Met 24 spelers voelen de meeste mappen snel leeg aan. 4 man in een jet, 2 ~ 4 in een heli, Dan blijven er nog maar vrij weinig over verspreid over de map. In Battlefield 3 waren een hoop mappen al erg kaal, maar op de PC zijn die juist de beste mappen om te spelen.

En ZeroJens, de maximale rank ligt op 145 wederom (Colonel service star 100). Geen idee hoeveel XP dat is, ik zit nu op rank 38 met zo'n 1,6 miljoen score

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei dan ook dat de grote maps met veel voertuigen niet leuk zijn met weinig spelers, maar de andere infantry-only maps net wél. Ik heb ongeveer 50% van de tijd dat ik op Battlefield 3 gespeeld heb (zo'n 2000 uur waarschijnlijk :7) infantry only gespeeld. Voornamelijk squad rush (4v4), conquest domination (8v8) of funwars/esl in conquest (5v5).

Volgens mij is de maximumrank trouwens 100, aangezien je nu niet meer op Colonel 0 begint na rank 45, maar de rangen gewoon doorlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...