Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dat gas geven echt irritant. Waarom met de stick en niet gewoon met R2 en L2? In bf3 kon ik behoorlijk goed vliegen maar hier lukt het niet echt meer... :(
Ik zou je controls op veteraan zetten kun je gas geven met R1 heb ik ook gedaan ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield moet je alleen halen voor de multiplayer, de singleplayer is weer veel te kort. Maar 7 missies waar je in totaal een uur of 4 mee bezig bent, eigelijk moeten ze die singleplayer hellemaal eruit halen. Daar moet je deze game niet voor halen, het is echt de multiplayer waar het om draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond sowieso de singleplayer niet echt leuk. Ik heb het alleen gespeeld om eerst een beetje het spel te leren kennen (nieuwe functies etc.) en om de weapons en dog tags te verzamelen.

Waarom DICE de singleplayer kort heeft gemaakt is denk ik omdat veel mensen het spel gaan kopen voor de multiplayer. Ik heb Battlefield 4 gekocht puur voor de multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...