Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi :). Misschien mag de campaign van BF4 wel de VS tegen China zijn, maar ik zie en hoor nog duidelijk Russen in de singleplayer :{

Ja, dat hoorde ik ook al. Ben benieuwd wat de russen nog in de singleplayer doen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk nieuwtje, de volgende mensen krijgen toegang tot de BF4 Béta:

  • BF3 Premium Gebruikers
  • BF4 Pre Orders via Origin
  • Aankoop van Limited Edition of Digital Deluxe Edition van Medal of Honor: Warfighter

Helaas heb ik geen van deze 3 :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk nieuwtje, de volgende mensen krijgen toegang tot de BF4 Béta:

  • BF3 Premium Gebruikers
  • BF4 Pre Orders via Origin
  • Aankoop van Limited Edition of Digital Deluxe Edition van Medal of Honor: Warfighter

Helaas heb ik geen van deze 3 :erm:

Let wel op dat je de BF4 Deluxe Edition pre-ordert als je ingame content wil en de Beta wil kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk nieuwtje, de volgende mensen krijgen toegang tot de BF4 Béta:

  • BF3 Premium Gebruikers
  • BF4 Pre Orders via Origin
  • Aankoop van Limited Edition of Digital Deluxe Edition van Medal of Honor: Warfighter

Helaas heb ik geen van deze 3 :erm:

Let wel op dat je de BF4 Deluxe Edition pre-ordert als je ingame content wil en de Beta wil kunnen spelen.

"Deluxe"... Limited en Standard is genoeg :'(

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk nieuwtje, de volgende mensen krijgen toegang tot de BF4 Béta:

  • BF3 Premium Gebruikers
  • BF4 Pre Orders via Origin
  • Aankoop van Limited Edition of Digital Deluxe Edition van Medal of Honor: Warfighter

Helaas heb ik geen van deze 3 :erm:

Let wel op dat je de BF4 Deluxe Edition pre-ordert als je ingame content wil en de Beta wil kunnen spelen.

"Deluxe"... Limited en Standard is genoeg :'(

huh?

f5bf0022.png

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Daarom geen DICE games voor mij. Al die Deluxe, Limited en Standard shit plus nog dlc's en nog meer rottigheid.

En nog dat bonus in-game bullshit erbij...

Waarom niet eens een keer een hele spel in 1x. Ziet er uit dat ik weer geen BF spel kan spelen.

Ach boeiuh, GTAV ftw!

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Daarom geen DICE games voor mij. Al die Deluxe, Limited en Standard shit plus nog dlc's en nog meer rottigheid.

En nog dat bonus in-game bullshit erbij...

Waarom niet eens een keer een hele spel in 1x. Ziet er uit dat ik weer geen BF spel kan spelen.

Ach boeiuh, GTAV ftw!

Je weet denk ik niet hoe goed de standaard game is en hoe goed de DLC's zijn, voor de meeste (bijna alle) heb je limited editions en voor heel veel heb je ook nog een extra edition.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom geen DICE games voor mij. Al die Deluxe, Limited en Standard shit plus nog dlc's en nog meer rottigheid.

En nog dat bonus in-game bullshit erbij...

Waarom niet eens een keer een hele spel in 1x. Ziet er uit dat ik weer geen BF spel kan spelen.

Ach boeiuh, GTAV ftw!

Ligt eraan, speel je voor het verhaal, dan ben je snel klaar. Ikzelf ben ook niet van de DLC, maar het verhaal blijft me vaak boeien bij Battlefield-games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, speel je voor het verhaal, dan ben je snel klaar. Ikzelf ben ook niet van de DLC, maar het verhaal blijft me vaak boeien bij Battlefield-games.

Vond 't verhaal van Battlefield 3 maar om te janken anders, de Bad Company-serie had een veel sterker en leuker verhaal in mijn ogen..

Oh, en ik zie hier de verwarring van DICE met EA alweer. DICE is de ontwikkelaar en heeft dus niks van doen met alle marketingstrategieën die EA toepast. Dankzij EA ben je de lul als het gaat om Premium-voordelen, de Origin-store en alles wat daar omheen zit. DICE heeft daar slechts aan te gehoorzamen, helaas..

Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen vast wat contracten verbonden zijn met EA, maar als ik Dice was zou ik op eigen houtje BF4 verder zetten, BF heeft inmiddels maximum bekendheid als je het mij vraagt. Maar goed dat zal wel weer niet mogelijk zijn ivm contracten met EA, en ik denk dat Dice geen problemen heeft met de DLC's, hun verdiensten gaan er ook op vooruit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...