Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

Er is weer een nieuw gerucht, Battlefield 4 zal 29 oktober 2013 uitkomen. Lees het bericht (afkomstig van Insidegamer.nl) in de onderstaande quote. :)

Battlefield 4 verschijnt op 29 oktober. Althans, volgens een gebruiker van NeoGAF, die dit in een inmiddels bewerkte blogpost op Xbox.com las.

Omdat er geen screenshots zijn van de oorspronkelijke post en we er zelf niet op tijd bij waren om de (mogelijke) fout met eigen ogen te zien, houden we het voorlopig op een gerucht. Battlefield 3 verscheen op 25 oktober 2011; 29 oktober 2013 voor deel 4 zou dus in elk geval geen gekke releasedatum zijn.[/background]

Mocht de datum kloppen, dan zou Battlefield 4 tegelijk verschijnen met Assassin's Creed 4. De strijd om onze zakcentjes dit najaar zou daarmee officieel geopend zijn.

http://www.insidegamer.nl/nieuws/103962/battlefield-4-verschijnt-29-oktober

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop eigenlijk wel dat die iets later gaat uitkomen, want met al de games die uit gaan komen ben ik blut aan het eind van het jaar. Ik ga deze waarschijnlijk ook halen.

Kiezen is bijna niet meer mogelijk hè, er zijn stapels games die de moeite waard zijn. Het lijkt alsof ze van de bekendste genres steeds meer worden. Maar ja, BF4 moet het wel waard zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ben verbaast dat er 3 maanden niet gepost is hier! Gisteren was EA op E3 en hebben ze redelijk wat moois laten zien, waaronder hun topper Battlefield 4. In de statusupdates op het forum werd er wat over gepraat, dus er zijn zeker een aantal geïnteresseerden. Ik heb de Deluxe Edition alvast gepreorderd (samen met de GTA V Special Edition ^^). Hebben jullie BF4 al besteld?

Hier zie je het filmpje van de multiplayer die ze getoond hebben, inclusief de commander mode, een instortende wolkenkrabber en een tank die door de grond zakt. Als je na het kijken van dit filmpje nog geen zin hebt om BF4 te spelen, dan weet ik het ook niet meer. :puh:

Wat vinden jullie van de Commander Mode? Ik ben er een beetje twijfelachtig over. Als je met willekeurige mensen speelt dan moet je maar hopen dat de commander wat van het spel kent, want die lijkt heel wat kracht te hebben: een kracht die je nodig zal hebben om het spel te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van de Commander Mode? Ik ben er een beetje twijfelachtig over. Als je met willekeurige mensen speelt dan moet je maar hopen dat de commander wat van het spel kent, want die lijkt heel wat kracht te hebben: een kracht die je nodig zal hebben om het spel te winnen.

Ik zie een commander mode best wel zitten. In Battlefield 2 was er ook een commander mode en daar werd de speler met de hoogste rang die zich aanmeld gekozen en dat vond ik toch wel goed werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van de Commander Mode? Ik ben er een beetje twijfelachtig over. Als je met willekeurige mensen speelt dan moet je maar hopen dat de commander wat van het spel kent, want die lijkt heel wat kracht te hebben: een kracht die je nodig zal hebben om het spel te winnen.

Ik zie een commander mode best wel zitten. In Battlefield 2 was er ook een commander mode en daar werd de speler met de hoogste rang die zich aanmeld gekozen en dat vond ik toch wel goed werken.

Dat vind ik ook wel een goed systeem. Of wat misschien beter werkt de persoon met de meeste gespeelde uren.

Link to comment
Delen op andere websites

Of wat misschien beter werkt de persoon met de meeste gespeelde uren.

Heb toch liever iemand met een hoge rang en een laag aantal gespeelde uren, wat een teken geeft dat die weet hoe die een spel moet spelen, in plaats van iemand met een lage rang en ondanks talloze uren nog altijd niemand kan doodschieten omdat die de recoil nog niet kan controleren. :7 En ja, zulke personen bestaan.

Al moet ik zeggen dat ik zulke regels nogal discriminerend vind. Als je BF4 enkele maanden later dan anderen koopt, of je hebt gewoon wat minder tijd dan anderen, heb je nooit de kans om in Commander mode te gaan.. Maar goed, daarover zeuren voor ik het in de realiteit gezien heb is nutteloos. ^^

Waarover ik wél kan zeuren is dat ik jaloers ben op diegene die de kans hadden om de (pre-)alpha te spelen op E3! :puh: Ik kan al niet meer wachten op de beta!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je die Beta eigenlijk? Alleen MoH kopers?

Mensen die Medal of Honor: Warfighter gepreordert hadden waren de eerste die zekerheid kregen dat ze de beta mochten spelen. Daarna volgden de mensen die Battlefield 4 preorderden (via Origin) en mensen die Battlefield 3 Premium hadden. Velen die MoH gepreordert hadden deden dit speciaal om BF4 beta te krijgen, dus die zijn mooi in de zak gezet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...