MegaPilot Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Dat voorval met de bestelwagen was echt te belachelijk. Alsof TWD plots enorm low-budget moet gaan. Sloeg gewoon nergens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 ja, dacht ik ook wel. Vond het desalniettemin een leuke aflevering, met nieuw territorium. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2015 Seizoen 6 is fucking top!Veel beter dan de mindere seizoen 5(vooral het 2e deel).Aflevering 1 begon erg goed,met veel actie.Aflevering 2 was ook met veel actie en al meer van de wolves.Maar aflevering 3, Glenn zijn dood .Aflevering 4 vond ik heel erg goed omdat ze toonden wat Morgan had meegemaakt tussen S3 en S6 dus dat is ook heel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2015 Seizoen 6 is fucking top!Veel beter dan de mindere seizoen 5(vooral het 2e deel).Aflevering 1 begon erg goed,met veel actie.Aflevering 2 was ook met veel actie en al meer van de wolves.Maar aflevering 3, Glenn zijn dood .Aflevering 4 vond ik heel erg goed omdat ze toonden wat Morgan had meegemaakt tussen S3 en S6 dus dat is ook heel mooi. Ik kijk nu s1, leuk om te lezen dat Morgan terugkeert Toffe gozert is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2015 Glenn keert gewoon terug. Op IMDB staat ie voor het hele seizoen als acteur, en als je ziet hoe hij "sterft" ga je merken dat het vanuit een rare hoek gefilmd is. Om later te kunnen tonen dat het eigenlijk het lichaam boven hem was dat opgevreten werd. Niet echt geloofwaardig, maar het zit er dik in dat het dit gewoon is. En als dat zo is, dan vind ik dat bullshit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2015 Klinkt allemaal wel 'cheap' MP. Is seizoen 6 beetje goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2015 Klinkt allemaal wel 'cheap' MP. Is seizoen 6 beetje goed? Terug op niveau, er zijn seizoenen van TWD waar ik me door heb moeten worstelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2015 Zijn er mensen die behalve de tv-serie ook de comics volgen? De komst van Negan in de tv-serie belooft wat mij betreft veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2016 (bewerkt) Zijn er mensen die behalve de tv-serie ook de comics volgen? De komst van Negan in de tv-serie belooft wat mij betreft veel Ja, maar ik moet toegeven dat ik er al veel van vergeten ben. Laatste paar volumes ook nog niet gelezen met als reden dat ik niet meer echt met het verhaal mee ben(in de comics, in de serie ben ik wel nog goed op de hoogte). Bewerkt: 1 januari 2016 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2016 (bewerkt) Iemand die me kan uitleggen wat die rokende shizzle met Michonne te betekenen had? Ik begrijp het niet goed? Edit: Het waren dus hun matrassen. Bewerkt: 14 november 2016 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2017 Zo, dood topic zeg. Al mensen afgehaakt of zo? Snap ik ergens wel: de komst van Negan in de serie was een goede ontwikkeling wat mij betreft, maar nu kabbelt het weer voort en komt de ene vage groep na de andere ook nog eens in beeld. Bovendien is het een herhaling van zetten, met Negan als nieuwe Governor. Dat is ook de reden dat ik ben afgehaakt bij Fear the Walking Dead, de spin-off. Eigenlijk gebeurt daar aan het eind van seizoen 1 precies hetzelfde als op de boerderij van Hershel, met de ontdekking dat ze hun dierbaren ergens 'in leven' houden. Het originele is er een beetje af, en het werkt nergens echt naar toe. Ik hoop dat ze het weten te vernieuwen of naar een einddoel toe gaan werken, anders haak ik binnenkort ook af denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2017 Er zijn wat mij betreft zoveel betere alternatieven voor The Walking Dead, dat de enige reden die ik nog zou hebben om te kijken is om nog een beetje mee te kunnen praten met al die mensen die nog wel kijken. Overigens heb ik ook even geen idee waar ik nog was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2017 24 minuten geleden, NandroDavids zei: Zo, dood topic zeg. Al mensen afgehaakt of zo? Snap ik ergens wel: de komst van Negan in de serie was een goede ontwikkeling wat mij betreft, maar nu kabbelt het weer voort en komt de ene vage groep na de andere ook nog eens in beeld. Bovendien is het een herhaling van zetten, met Negan als nieuwe Governor. Dat is ook de reden dat ik ben afgehaakt bij Fear the Walking Dead, de spin-off. Eigenlijk gebeurt daar aan het eind van seizoen 1 precies hetzelfde als op de boerderij van Hershel, met de ontdekking dat ze hun dierbaren ergens 'in leven' houden. Het originele is er een beetje af, en het werkt nergens echt naar toe. Ik hoop dat ze het weten te vernieuwen of naar een einddoel toe gaan werken, anders haak ik binnenkort ook af denk ik. FTWD ben ik ook afgehaakt, ik hou TWD voorlopig nog even vol. Maar het gaat inderdaad nergens meer over met de ene vage groep na de andere.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spoon0612 Geplaatst: 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2017 Het is zo langdradig sinds dat ze voor Negan moeten werken. En dan die tenenkrommend slechte graphics. Hertje van vorige aflevering en de tijger van Ezekiel, belachelijk slecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2017 Wat vonden jullie van de seizoensfinale? Ik vond hem tegenvallen. Die ene verrassende wending aan het eind, het verraad, vond ik wel mooi, maar verder viel het tegen wat mij betreft. Vooral omdat er uiteindelijk eigenlijk niets is gebeurd: paar onbeduidende personages dood, en verder is alles zoals het was. Natuurlijk, goede cliffhanger voor het volgende seizoen, maar wat hebben we dit seizoen nu eigenlijk gezien? Net niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.