Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

Seizoen 4 is in vergelijking met de vorige seizoenen heel erg slecht, maar het blijft wel nog gewoon een toffe serie en ik blijf het ook kijken en weet er iemand waar ik de comics kan kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Seizoen 4 is in vergelijking met de vorige seizoenen heel erg slecht, maar het blijft wel nog gewoon een toffe serie en ik blijf het ook kijken en weet er iemand waar ik de comics kan kopen?

Kan gewoon op Bol.com.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Man man man, wat een aflevering wel veel meer gore dan voorgaande seizoenen maar was zeker aardige inkomer in seizoen 5 en het stukje na de eindcredits zal het het even in een spoiler plaatsen

Morgan Jones is back!

640px-Morgan-S5.PNG

Link to comment
Delen op andere websites

Het stukje na de credits bekijk ik persoonlijk nooit, ik vind het veel leuker om gewoon te wachten tot de volgende aflevering er is en die te kijken zonder enige voorkennis.

De eerste aflevering van seizoen 5 was in ieder geval weer van een topkwaliteit, dat belooft weer wat voor de rest van dit seizoen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik eerder in het PHOGO II zei:

Vond het geniaal. NO SANCTUARY. Bleek ook een 9,7 op 10 te hebben op IMDB. (!)

Niet lezen als je nog niet aan S05E01 zit.

Die slagerstechnieken vond ik echt ongezien donker, en echt fantastisch in beeld gebracht. Geniale aflevering. Carol heeft m'n respect helemaal terugverdiend. :D Het einde vond ik ook prachtig. Ben benieuwd waar ze nu naartoe zullen gaan...

Ook kijk ik de 'verklappende' stukjes niet. Ik blijf liever in spanning. Naja, nu ik gezien heb wie er volgende week terugkomt... Ben ik stiekem wel nog benieuwder.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Ook kijk ik de 'verklappende' stukjes niet. Ik blijf liever in spanning. Naja, nu ik gezien heb wie er volgende week terugkomt... Ben ik stiekem wel nog benieuwder.

Ik doe dat ook niet.

Filmtrailers sla ik ook altijd over. Snap niet hoe je nog fun kan beleven aan een film, die trailers verklappen 70 procent van het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb gisteren op Fox een stuk van het programma gekeken en ik kan je wel vertellen dat ik er niks aan vond. Het ziet er eentonig en passief en bovendien vind ik de acteurs maar matig. Misschien dat mijn gedachten veranderen als ik meer afleveringen ga kijken in de toekomst, maar het heeft geen goede indruk op mij achtergelaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...