Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

En GoT is niet overrated?

>>> Door Guardian1980: Maar daar gaat het hier niet over.<<<

Duidelijk is dat je de serie alleen kijkt omdat je mensen dood wilt zien gaan fp.gif

Lol true puh2.gif

>>> Door Guardian1980: En waarom denk jij dat? Zonder onderbouwing neigt dit toch wel naar spam.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zou graag is The Walking Dead willen kijken, we hebben FoxLife op onze televisie waar ook The Walking Dead op staat. Alleen nooit eerder de intresse gehad om er naar te kijken :$

Je hebt geen interesse om het te kijken, maar toch wil je het graag kijken? :puh:

Ik vind persoonlijk 'The Walking Dead' een van de meest overrated series ooit. :puh: Ik snap niet waarom mensen het absoluut geweldig vinden. Matige repetitieve en saaie verhaallijn, onnodige langdradige verhaalontwikkeling, matig acteerwerk, slechte casting, onnodig drama, onnodige langdradige scènes, zwakke special effects ... ik zou eeuwig kunnen blijven door-ranten. :puh: Het enige goede wat ik erover kan zeggen is dat de schmink van de 'walkers' goed is gedaan. TWD doet niets anders dan profiteren van de zombie-hype.. :)

Ik ben het eigenlijk wel met je eens, er zijn een aantal acteurs waar ik me aan erger omdat ze niet erg goed kunnen acteren. Ook is Carl 10 ofzo en doen ze in de serie alsof hij een soort volwassene, bijna leider is. Maar de serie heeft iets waardoor je blijft kijken. De plekken waar het zich afspeelt zijn tof en de cliffhangers hebben ook zijn bijdrage. En de zombies zijn natuurlijk erg tof, daarvoor blijf je het toch ook wel kijken. De actiescènes zijn, terecht, een reden om de serie te blijven volgen.
Link to comment
Delen op andere websites

The Walking Death ftw. Ik hou van dat sfeertje in die serie. Maar vraag me wel af hoe ze erin slagen hun auto's te blijven voltanken.

De comics zijn ook wel leuk. Game moet ik nog spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

The Walking Death ftw. Ik hou van dat sfeertje in die serie. Maar vraag me wel af hoe ze erin slagen hun auto's te blijven voltanken.

De comics zijn ook wel leuk. Game moet ik nog spelen.

Op de snelweg staan er toch gemakkelijk duizend auto's, en zelfs vrachtwagens (als ik me niet vergis), waaruit ze olie kunnen pompen...?

En het is nu niet dat ze zo extreem vaak rijden...

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

The Walking Death ftw. Ik hou van dat sfeertje in die serie. Maar vraag me wel af hoe ze erin slagen hun auto's te blijven voltanken.

Of in een Hyundai model uit 2013 rijden terwijl de apocalyps al een paar jaar terug was.

Op de snelweg staan er toch gemakkelijk duizend auto's, en zelfs vrachtwagens (als ik me niet vergis), waaruit ze olie kunnen pompen...?

En het is nu niet dat ze zo extreem vaak rijden...

Je ziet ze wel enorm veel moeite doen voor voedsel en medische middelen, maar niet om brandstof... Vreemd!

Link to comment
Delen op andere websites

The Walking Death ftw. Ik hou van dat sfeertje in die serie. Maar vraag me wel af hoe ze erin slagen hun auto's te blijven voltanken.

Of in een Hyundai model uit 2013 rijden terwijl de apocalyps al een paar jaar terug was.

Op de snelweg staan er toch gemakkelijk duizend auto's, en zelfs vrachtwagens (als ik me niet vergis), waaruit ze olie kunnen pompen...?

En het is nu niet dat ze zo extreem vaak rijden...

Je ziet ze wel enorm veel moeite doen voor voedsel en medische middelen, maar niet om brandstof... Vreemd!

De stad is dan ook veel dichter bevolkt met zombies dan de snelweg, vermoed ik?

Link to comment
Delen op andere websites

The Walking Death ftw. Ik hou van dat sfeertje in die serie. Maar vraag me wel af hoe ze erin slagen hun auto's te blijven voltanken.

Of in een Hyundai model uit 2013 rijden terwijl de apocalyps al een paar jaar terug was.

Haha inderdaad, maar die serie wordt ook gesponsord door Hyundai dacht ik. :D Desondanks is het wel een verslavende serie, meestal wacht ik tot alle afleveringen uitgezonden zijn, zodat ik ze een marathon van een dag of 2 kan bekijken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het eigenlijk wel met je eens, er zijn een aantal acteurs waar ik me aan erger omdat ze niet erg goed kunnen acteren. Ook is Carl 10 ofzo en doen ze in de serie alsof hij een soort volwassene, bijna leider is. Maar de serie heeft iets waardoor je blijft kijken. De plekken waar het zich afspeelt zijn tof en de cliffhangers hebben ook zijn bijdrage. En de zombies zijn natuurlijk erg tof, daarvoor blijf je het toch ook wel kijken. De actiescènes zijn, terecht, een reden om de serie te blijven volgen.

Van welke acteurs vind je dat ze niet kunnen acteren?

Van de benzine in de verlaten auto's kun je niet eeuwig tappen. Niet enkel omdat het schaars wordt, maar ook omdat benzine niet eeuwig goed blijft. Nu ik er zo over nadenk, hoeveel tijd is er eigenlijk verstreken in de serie zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Van de benzine in de verlaten auto's kun je niet eeuwig tappen. Niet enkel omdat het schaars wordt, maar ook omdat benzine niet eeuwig goed blijft.

Hoezo blijft benzine niet eeuwig goed? Na hoeveel jaar is het niet meer te gebruiken dan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Van de benzine in de verlaten auto's kun je niet eeuwig tappen. Niet enkel omdat het schaars wordt, maar ook omdat benzine niet eeuwig goed blijft.

Hoezo blijft benzine niet eeuwig goed? Na hoeveel jaar is het niet meer te gebruiken dan? confused2.gif

Door de samenstelling van benzine (tegenwoordig). Het gaat wel even mee, hangt er ook vanaf hoe het bewaard wordt, maar uiteindelijk tast het de motor aan. De auto start niet of minder goed, zulke dingen. Oude benzine mengen met nieuwe benzine lost het probleem op, maar het lijkt me dat de olieproductie ook stil ligt.

Kan niet wachten tot de serie weer hervat wordt! Voor de liefhebbers hier alvast een preview van het vierde seizoen. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...