Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

Wie weet kun je uit de strips wel deels opmaken hoe het verloop van de serie er uit gaat zien.

In de strips overleeft de Governor z'n bezoekje aan de gevangenis niet. ;) De serie volgt de stripboeken totaal niet(slechts een klein beetje met heel veel aanpassingen).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Ah, oké. Ja, het moet ook niet één op één lopen natuurlijk, dat zal niet veel aan zijn. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de Governer steeds de dans blijft ontspringen. Hij is er in mijn ogen voor gemaakt om paniek te zaaien en uiteindelijk gewoon het loodje te leggen, zoals het een bad guy betaamt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het echt een fantastische serie.

Ik zit nu eind seizoen 2, ik heb dus nog niet alles gezien, maar wat ik tot nu toe gezien heb, vond ik echt tof.

Nu overweeg ik ook de comics te gaan lezen, aangezien de serie daaruit ontstaan is, en dat toch de échte walking dead is.

Maar ik ben aan het twijfelen; ik zie het nu al, ik heb nog genoeg plaats in mijn kast voor een prachtige collectie. ( :) )

Maar ik twijfel hoe ik ze zou lezen, in volumes, of in compendium volumes?

De Compendia zijn wel veel beter qua prijs/qualiteit denk ik, maar het zijn ineens een stuk of 1000 pagina's, als ik het dus halverwege niet meer zie zitten...

EDIT:

Steve%27s_Pharmacy.jpg

Ben ik de enigste die vind dat het tekentje in het zwarte potje naast de letters Steve's Pharmacy verdacht veel lijken op R*'s logo?

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Dat tekentje is volgens mij toeval.

Ik zou de compendiums kopen, de strips zijn echt geweldig. Ik ben trouwens iemand die van plan is alle Silvester uitgaven te kopen. Dat zijn de Nederlandse volumes waarvan er nu al 15 verschenen zijn, tegen 20 euro/stuk..Heb er intussen al 4, maar ik ben van plan ze allemaal te kopen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch niet voor de compendia gegaan, aangezien het toch ineens 1000+ pagina's zijn, en dat ga je nu niet direct op de bus ofzo lezen. Ik ben dus gewoon voor de originele volumes gegaan (#1-#6), maar in het engels.

Nu nog wel 18-32 dagen wachten. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Episode 16 Spoiler:

Mooi dat iedereen nu aanziet dat de Governor een echte klootzak is, aangezien ie iedereen op de terugweg doodschoot. Jammer dat het seizoen is afgelopen. :( En echt jammer dat Andrea dood is..

Ja, die Governor vond ik ook een eikel, laat dan liever hem dood gaan. En Andrea laten leven, maar dat gebeurde helaas niet.. XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inmiddels ook begonnen aan de comics, heb deel 1 t/m 4 gelezen nu. Enige probleem: ze zijn van m'n broertje en ik had er eerst maar 4 meegenomen, om 's te beginnen. Dacht dat ik daar wel eventjes zoet mee was. Maar nu heb ik ze al een week uit en pas over een week kan ik weer verder met de rest :puh:

Ze zijn wel heel tof overigens. De serie volgt de comic eigenlijk enkel in grote lijnen, dus spoilers en dergelijke doen niet echt ter zake. Lekker om gewoon door te kunnen binnen dit thema, zonder dat de serie er door verprutst wordt voor mij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, en toen was ik ook ineens door alle comics heen. Minstens zo verslavend als de tv-serie dus :7

Máár, genoeg materiaal om nog heel wat seizoenen op tv door te gaan. En ook zodanig dat ik vrijwel geen spoilers heb gezien, dus zeker reden om te blijven kijken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand ervaring met de Engelse comics? Ik heb 4 Nederlandse(1=>4), maar de Engelse zijn zo'n 8 euro per stuk goedkoper..

Oh, zijn ze er ook in het Nederlands? :clown:

Ik heb ze dus in het Engels gelezen, en dat beviel prima. Zowel die van 1 comic per stuk als die van 8. Wat wil je precies weten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...