Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Bij grote pakketjes komt er gewoon een busje naar je huis toe rijden, ik snap het probleem niet.

Als er niemand thuis is, kan er toch niemand het pakketje aannemen? :7

Vaak kun je bij zulke bestellingen gewoon aangeven wanneer je het afgeleverd wil hebben. Als je dan gewoon een dag kiest waarop je vrij van werk/school bent, zie ik geen probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er trouwens een zender in Nederland die het min of meer gelijk met de Amerikaanse release van afleveringen op normale tijden uitzendt? Dus niet van 00:00 tot 10:00 of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er trouwens een zender in Nederland die het min of meer gelijk met de Amerikaanse release van afleveringen op normale tijden uitzendt? Dus niet van 00:00 tot 10:00 of zo.

Niet op een standaardzender op de kabel. Het schijnt dat FOXlife het uitzendt en Wikipedia zegt over die zender dit: "In Nederland is de zender opgenomen in het digitale pakket van CanalDigitaal (familiepakket), UPC, Ziggo en Delta (Pluspakket)".

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Inmiddels is men druk bezig met het filmen van seizoen vier, en de eerste geruchten zijn ook opgedoken.

  • Is Carl een nieuwe governor in wording? Door de serie heen vind ik 'm wel wat onvoorspelbaar (en dus 'gevaarlijk') geworden. Ik acht de kans aanwezig dat-ie vroeg of laat een bedreiging voor de groep gaat worden.
  • De walkers worden gevaarlijker ("The new threat is just unreal"). Het afgelopen seizoen speelden ze in mijn ogen slechts een bijrol en waren ze redelijk makkelijk af te slaan, dus ik ben benieuwd wat ze nu weer verzonnen hebben.

Wat denken jullie ervan? Staan er echt spannende, nieuwe dingen te gebeuren of zijn dit PR-praatjes om de boel wat op te hemelen?

Link to comment
Delen op andere websites

De oude Governor is nog niet dood en men spreekt al van een nieuwe?

De oude Governor zal wel nog eens opduiken, al hoop ik dat het kort is en dat ze'm gewoon afknallen. Dat Governorspelletje heeft al veel te lang geduurd..

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe Governor lijkt me stug. Ik denk dat er met name op de narcistische karaktertrekjes gedoeld wordt. Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat Carl een grotere rol gaat spelen in het volgende seizoen. Of dat goed uit gaat pakken voor de groep is nog even afwachten... puh2.gif

Maar het tijdperk van de huidige Governor mag zo langzamerhand ook wel eens afgesloten worden, inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk 'The Walking Dead' een van de meest overrated series ooit. :puh: Ik snap niet waarom mensen het absoluut geweldig vinden. Matige repetitieve en saaie verhaallijn, onnodige langdradige verhaalontwikkeling, matig acteerwerk, slechte casting, onnodig drama, onnodige langdradige scènes, zwakke special effects ... ik zou eeuwig kunnen blijven door-ranten. :puh: Het enige goede wat ik erover kan zeggen is dat de schmink van de 'walkers' goed is gedaan. TWD doet niets anders dan profiteren van de zombie-hype.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...