Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

Leuke laatste aflevering. Ik vind de serie al een poosje niet meer zo sterk meer. Hier en daar een beetje cheesy.. Toch blijf ik het kijken, waarschijnlijk omdat ik gewoon benieuwd ben hoe hele zombie gebeuren gaat aflopen. Governor eindelijk dood. Niet te vertrouwen die gast, een "pain in the ass".

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

  • 2 maanden later...

Leuke aflevering weer.

Alleen jammer dat de écht belangrijke personages als hershel, dale, andrea etc. dood gaan

terwijl carl arrogant, irritant en vooral afstandelijk doet. Ik hoopte eigenlijk op een draai die terug

ging naar season 1 en 2 waarin je echt in de bossen zat en juist een spannende sfeer was.

Maar misschien gaat dit nog komen, wie weet :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het ligt echt niet aan mij, de serie is gewoon ongelofelijk slecht geworden. Elke aflevering betekent een nieuwe duik naar de afgrond van uitmelking.

Aan dit tempo maken ze makkelijk nog 3 seizoenen.

In het begin was het niveau van de televisieserie gelijk aan die van de strips, nu ligt het niveau van de televisieserie daar ver onder.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt echt niet aan mij, de serie is gewoon ongelofelijk slecht geworden. Elke aflevering betekent een nieuwe duik naar de afgrond van uitmelking.

Aan dit tempo maken ze makkelijk nog 3 seizoenen.

In het begin was het niveau van de televisieserie gelijk aan die van de strips, nu ligt het niveau van de televisieserie daar ver onder.

Ik vond deze nieuwste aflevering juist wel tof. Dit zat ook zo ongeveer in de comics, maar dan al in comic 1, en ik vind 't mooi dat ze dit alsnog in de serie hebben geschreven. Maar verder ben ik ook niet heel tevreden over het seizoen tot nu toe. Het zijn allemaal wat losse verhaallijntjes, met enkel Terminus als overeenkomstig doel, maar daar doen ze blijkbaar een eeuwigheid over.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt echt niet aan mij, de serie is gewoon ongelofelijk slecht geworden. Elke aflevering betekent een nieuwe duik naar de afgrond van uitmelking.

Aan dit tempo maken ze makkelijk nog 3 seizoenen.

In het begin was het niveau van de televisieserie gelijk aan die van de strips, nu ligt het niveau van de televisieserie daar ver onder.

Dit dus. De uitwerking is zo vreselijk slecht gedaan gewoon.

Heel seizoen in die boerderij en daarna dik anderhalf seizoen doorbrengen in het gevangenis.

Waar ineens Rick onderuit wordt gehaald omdat een zombie zijn voet vast pakt, kan in een andere aflevering makkelijk dicht langs het hek gestaan en gepraat worden terwijl daarachter ook zombies aanwezig zijn..

Net als het gevangenis wat zombies aantrekt omdat ze dit ruiken, maar een paar afleveringen terug kan er wel ineens in een kofferbak van een auto gescholen worden en lopen de zombies rustig langs.

Als je deze serie goed vind dan heb je echt nog nooit iets van kwaliteit gezien, ik blijf wel kijken omdat ik nu toch zo ver ben, maar vaak zit ik meer met me telefoon te spelen dan wat anders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Laatste aflevering was wel leuk, maar heb betere cliffhangers gezien. De serie is ook niet meer wat het geweest is, helaas.. Ik zie in haast elke aflevering wel wat slordigheden. Jammer genoeg weinig verdieping en veel te oppervlakkig. Dan vind ik die korte stukjes actie ook niet heel bijzonder meer. Dat gezegd hebbende, kijk ik toch iedere keer weer, maar lang niet meer zo aandachtig als voorheen. Waar ik bij sommige series absoluut niets wil missen, heb ik er hier niet zo erg in als ik even niet oplet. Seizoen 5 ga ik gewoon weer volgen. Ik heb er alleen geen hoge verwachtingen van. Ergens vind ik het ook gewoon ontspanning om te volgen en ben ik benieuwd hoe het zal aflopen.

Link to comment
Delen op andere websites

De season finale, zo hee! Onverwacht allemaal.

Deze aflevering was echt een knaller. En helemaal onverwacht dat terminus dus eigenlijk een soort kamp is waar ze mensen opsluiten en vermoorden. Volgens mij eten die mensen daar de mensen die ze ontvoeren op. In de game was dat namelijk ook het geval, alleen was de setting daar een stuk anders. Ik ben echt benieuwd naar season 5!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...