Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Achter lopen heeft toch zo zijn voordelen. Nu kan je zelf bepalen nog wanneer je de volgende aflevering wil zien.. Ik moet steeds wachten tot maandag tot dat ik de nieuwste aflevering kan bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Was weer een enigzins spannende aflevering. De gevangenis die eigenlijk bijna werd binnen gevallen door een groep zombies, de 'ziekenzaal' die ineens spontaan vol met zombies liep. Was weer even spannend en daar hou ik wel van. Verder had iemand mij vooraf 'gespoilt' dat Glenn dood zou gaan maar dit bleek niet waar gelukkig. Maar wie weet wat er nog kan komen ant zijn toestand is op dit moment natuurlijk alles behalve stabiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste reactie was: belachelijke aflevering. Prima dat er meerdere verhaallijnen zijn die later in elkaar over zullen gaan, maar een complete aflevering niet in de gevangenis... kom op. Laatst hadden we ook al zo'n aflevering. In 45 minuten is er ruimte genoeg om van twee verhaallijnen wat te laten zien.

Enige probleem dat de makers hadden: dit speelde zich af voor het slotshot van vorige week, dus wat dat betreft hadden ze geen keuze. Maar toch, ik hoop voor maandag op een ander soort aflevering.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie aflevering, kan niet wachten tot volgende week! Hoop dat de governor er nu eindelijk aangaat.. (Aangezien hij de Prison wilt aanvallen..)

Ik vond het helemaal geen mooie aflevering. Dit is gewoon een herhaling van zetten uit een eerder seizoen. Het zou ook absoluut belachelijk zijn als ze de gevangenis nu nog weten te behouden, met al die zieken binnen. Erg teleurstellend toch, dit seizoen tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Na het zien van dat stukje voor de volgende aflevering volgende week zag ik het eigenlijk al wel aankomen. Baal wel een beetje dat Hershel dood is en uiteraard jammer van de prison. Ze hadden het toch wel omgebouwd tot een ultiem plekje van overleving. Enige zwakke punt was eigenlijk het verspreiden van ziektes. Ben benieuwd wat er in de overige afleveringen gaat gebeuren. De groep is verspreid dus het kan maar zo zijn dat we verschillende verhaallijnen gaan volgen voorlopig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...