Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Ik heb net S04E02 gezien en het was een top aflevering :tu:

Je ziet echt dat het steeds slechter gaat met de mensen in de gevangenis. Er is nu zelfs een ziekte die zich verspreid.

Ik vond het echt zielig dat Rick die varkens zo aan die walkers voerde. En ook best heftig dat die 2 meiden hun vader

moesten verliezen. Maarja, dat hoort natuurlijk bij zo'n apocalypse.

Link to comment
Delen op andere websites

PS: Voor het geval het jullie niet opviel: Hershel heeft weer twee benen. Het wordt niet uitgelegd in de serie en tenzij je een heel aandachtige kijker bent, heb je deze scène waarschijnlijk niet volledig in je opgenomen. http://comicbook.com/blog/2013/09/14/the-walking-dead-spoiler-mystery-of-hershels-re-appearing-leg-solved/

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat je het nu zegt maar dat was mij eigenlijk helemaal niet opgevallen. Het verhaal wat erbij geschreven staat in dat artikel maakt het al wel heel duidelijk. In de zeven maanden die tussen seizoen 3 en 4 zitten gebeurd er natuurlijk veel. Het was vanaf het begin natuurlijk al wel duidelijk dat ze een stukje verder waren want toen seizoen 3 eindigde kwamen al die mensen aan in de gevangenis. Bij het begin van seizoen 4 waren ze al behoorlijk 'ingeburgerd' Er was school voor de kinderen en ze hadden buiten al hun eigen groente die ze verbouwde en natuurlijk ook die varkens. Dat toont natuurlijk aan dat de ontwikkeling van deze groep mensen qua overleving al een stukje verder is en we hebben het niet zien gebeuren. Dan moet er wel wat tijd tussen hebben gezeten.

Link to comment
Delen op andere websites

PS: Voor het geval het jullie niet opviel: Hershel heeft weer twee benen. Het wordt niet uitgelegd in de serie en tenzij je een heel aandachtige kijker bent, heb je deze scène waarschijnlijk niet volledig in je opgenomen. http://comicbook.com/blog/2013/09/14/the-walking-dead-spoiler-mystery-of-hershels-re-appearing-leg-solved/

Dat was me al wel opgevallen, en die volkomen logische reden had ik zelf ook wel al bedacht. Toch, bedankt voor het delen, want voor je het weet zit ik een volgende keer wel vol verbazing naar iets onverklaarbaars te kijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, wat vonden we van de aflevering van deze week? :)

Vooral de grotere en nieuwe rol van Carol vind ik erg tof gedaan van de schrijvers. Ik had het niet verwacht, en het voegt echt wat toe. Verder is het allemaal nog een beetje zoeken waar dit seizoen nou naartoe gaat. Het wordt mijns inziens óf dat ze de ziekte onder controle krijgen, óf een vertrek uit de gevangenis. Ook interessant dat Glenn nu ziek is, want dat is echt zo'n personage die eigenlijk nooit dood zou gaan. Maar ja, hier kan alles. Toch... *extra spoiler*

... zou ik liever zien dat hij doodgaat zoals in de comics. Dat zou een brute scène zijn zeg :D

Link to comment
Delen op andere websites

Vond 'm weer erg goed. Had nooit verwacht dat Carol een moord zou plegen en vraag me toch ook wel af wat de gevolgen hiervan zullen zijn. En wat Glenn betreft.. Die wil ik niet verliezen als personage want vind hem d'r echt bij horen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een vertrek uit de gevangenis lijkt bijna onhoudbaar, er zijn gewoon teveel mensen ziek. Persoonlijk zou ik dat wel zien zitten als scenario, met een korte verschijning van de Governor om ons in de tussentijd te bekoren. Het was alweer een goede aflevering. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vond 'm weer erg goed. Had nooit verwacht dat Carol een moord zou plegen en vraag me toch ook wel af wat de gevolgen hiervan zullen zijn. En wat Glenn betreft.. Die wil ik niet verliezen als personage want vind hem d'r echt bij horen!

Ik denk niet dat Carol het heeft gedaan, maar dat meisje. En dat Carol denkt dat het haar schult is omdat ze in Episode 2 zei dat ze dat mes door haar vader's hoofd moest steken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat Carol het heeft gedaan, maar dat meisje. En dat Carol denkt dat het haar schult is omdat ze in Episode 2 zei dat ze dat mes door haar vader's hoofd moest steken. ;)

Je begrijpt 'm verkeerd. Carol heeft die 2 mensen vermoord en verbrand. Tevens heeft ze ook die vader vermoord(nuja, vermoord...Hij was aan het "veranderen").

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige aflevering alweer. Totaal onverwacht dat Carol de groep verlaat(had eerder een moord op Carol verwacht oid), hoe Rick dat gaat uitleggen aan Tyreese zonder vermoord te worden is een raadsel. Ik gok erop dat ie een leugen zal verzinnen. De volgende aflevering wordt al helemaal top, als je de sneak peak mag geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige aflevering alweer. Totaal onverwacht dat Carol de groep verlaat(had eerder een moord op Carol verwacht oid), hoe Rick dat gaat uitleggen aan Tyreese zonder vermoord te worden is een raadsel. Ik gok erop dat ie een leugen zal verzinnen. De volgende aflevering wordt al helemaal top, als je de sneak peak mag geloven.

Ik heb het gevoel dat Carol de Governor vind, en daar bij gaat horen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het weer een leuke aflevering om te zien maar tijdens de aflevering snapte ik iets niet. Toen de groep van Daryl die op zoek waren naar medicijnen die auto wilde starten en zombies doodde omdat ze daardoor werden aangevallen was er geen probleem. Toen ze later in die dierenkliniek(?) waren konden ze ineens geen zombies vermoorden omdat die het virus bevatte waarvan een aantal mensen ziek waren geworden in de gevangenis. Hoe zien ze dat verschil, heb ik iets gemist tussendoor ofzo? Los van dat wist ik vooraf al dat Carol de groep zou verlaten omdat een of andere grapjas het leuk vond om dat vanochtend vroeg al op FB aan te kondigen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het weer een leuke aflevering om te zien maar tijdens de aflevering snapte ik iets niet. Toen de groep van Daryl die op zoek waren naar medicijnen die auto wilde starten en zombies doodde omdat ze daardoor werden aangevallen was er geen probleem. Toen ze later in die dierenkliniek(?) waren konden ze ineens geen zombies vermoorden omdat die het virus bevatte waarvan een aantal mensen ziek waren geworden in de gevangenis. Hoe zien ze dat verschil, heb ik iets gemist tussendoor ofzo?

Je bent niet de enige, ook ik snapte daar helemaal niets van. Sowieso vond ik het een matige aflevering. Niet zozeer qua verhaal, maar qua invulling. Ik vond het erg rommelig, het switchen tussen de verschillende groepen, en ook vind ik het raar om het verhaal in de gevangenis zo'n beetje stil te leggen. Wat is Carl bijvoorbeeld aan het doen? Dat is mijns inziens een te groot personage inmiddels om een aflevering achterwege te laten.

Buiten dat, wordt het wel interessant om te zien hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Het kan bijna niet anders of Carol gaat nog een andere rol krijgen, maar ik heb nog geen idee hoe en wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...