Jump to content

The Walking Dead


Forumrunner

Recommended Posts

Toen Merle met Michonne naar de Governor reed dacht ik, o nee, toch niet..Wat was dat een slechte verhaallijn geweest. Maar nee hoor, deze aflevering laat je vol spanning zitten(dat Merle de Governor niet te pakken kreeg is wel weer cliché maar goed..) en eindigt geniaal(ook al is het zielig, voor het verhaal is het fantastisch). Merle heeft 8 mannen gedood(in de teaser van de volgende aflevering zegt de Governor dat er 8 mannen gedood zijn), dus Woodbury heeft qua slagkracht toch een serieuze deuk gekregen. De seizoensfinale wordt geniaal, dat staat vast. Deze aflevering was geweldig.. _O_ Ik stel me wel de vraag hoe Daryl zich nu gaat gedragen nu ie z'n eigen broer zo gezien heeft en heeft moeten doden..Gaat ie net als Rick beginnen flippen of niet? We'll see..:)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    64

  • NandroDavids

    24

  • 3L1077

    22

  • GuitarGuy666

    20

Ik heb de afgelopen weken alle seizoenen er even doorheen gejaagd en dat zegt eigenlijk al genoeg: heerlijke serie om te kijken. In dit topic las ik af en toe wel wat over een minder seizoen, maar zo heb ik het niet ervaren. Wellicht komt dat doordat ik 't vrij snel achter elkaar door heb gekeken en na een mindere aflevering dus niet heb hoeven wachten.

Wat ik zo'n mindere aflevering vind: wanneer ze een complete aflevering op één locatie af laten spelen. Zo was er dit seizoen een aflevering volledig in Woodberry, en zagen we niets van de gevangenis. Ik wil toch wel iedere aflevering gewoon de hoofdpersonen, de groep dus, zien. Nu ik wel per week ga kijken zal ik dat alleen maar vervelender gaan vinden dus :puh:

Van tevoren had ik overigens zoiets van: "Zombies...meh, niets voor mij." Maar zo zat ik er vanaf aflevering 1 al niet meer in. Toffe serie dus, ik blijf kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

ONDERSTAANDE SPOILER VERKLAPT IETS VAN EPISODE 16 DUS NIET LEZEN ALS JE DAT NIET WILT WETEN

IK WAARSCHUWDE JE

LAATSTE KANS

http://comicbook.com/blog/2013/03/28/the-walking-dead-finale-more-heartbreaking-deaths/

Meer dan 1 dode, dat wordt een domper voor het volgende seizoen. Ik denk dat Daryl sowieso gaat overleven door zijn bijdrage aan de game van The Walking Dead. Aan de andere kant, Merle heeft ook bijgedragen aan de game en is nu dood..

Link to comment
Delen op andere websites

Episode 16 Spoiler:

Mooi dat iedereen nu aanziet dat de Governor een echte klootzak is, aangezien ie iedereen op de terugweg doodschoot. Jammer dat het seizoen is afgelopen. :( En echt jammer dat Andrea dood is..

Link to comment
Delen op andere websites

Slap to be honest..De Governor komt nog terug, daar kun je donder op zeggen. Jammer dat Andrea uit de serie ligt, ze had nog een lekker strak kontje in die string van d'r. Maar da's dan ook de enige meerwaarde die ze dit seizoen aan de serie gaf..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker dode mus... Meerdere afleveringen toewerken naar een climax. En wat krijgen we? Een tamelijk saaie, niet zo heel veel zeggende aflevering. Het era 'Governor' had van mij gewoon afgesloten mogen worden, zodat er voor volgend seizoen weer ruimte is voor een andere en vernieuwende insteek.

Men begint overigens in mei met filmen voor seizoen 4, naar wat ik gelezen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker dode mus... Meerdere afleveringen toewerken naar een climax. En wat krijgen we? Een tamelijk saaie, niet zo heel veel zeggende aflevering. Het era 'Governor' had van mij gewoon afgesloten mogen worden, zodat er voor volgend seizoen weer ruimte is voor een andere en vernieuwende insteek.

Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant: het afsluiten van dit hoofdstuk zagen we allemaal volgens mij juist aankomen, en dan vind ik 't wel mooi dat 't toch even anders gaat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm....... Over het algemeen was dit een super seizoen, veel actie gezien. Wat erg jammer is, is dat er steeds minder mensen (hoofdrolspelers) over blijven. Door wat er in de afgelopen aflevering gebeurde kun je natuurlijk wel weer heel wat kanten op. Echter viel deze climax mij wel vies tegen. Er zaten veel zielige momenten in, dat geeft de serie ook wel weer een aparte wending.

Alsnog ben ik wel erg nieuwsgierig hoe dit nou verder gaat, ik vraag me ook af of er ooit eens een herstel gaat komen van normale mensen. No more walkers.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat erg jammer is, is dat er steeds minder mensen (hoofdrolspelers) over blijven.

Nou ja, kijk, als je het heel basic bekijkt heeft deze serie een vrij simpel principe: groepje mensen, deel dood laten gaan, nieuwe mensen toevoegen, deel dood laten gaan, nieuwe mensen toevoegen, enzovoort. Zo zijn de mensen van de boerderij er eerst bij gekomen, waarna er weer wat hoofdpersonages dood konden gaan. Nu zijn er mensen uit dat stadje bij gekomen, dus daar zullen een paar van wel uitgroeien tot een soort hoofdpersonages, waarna er weer een paar gerust dood kunnen. Zo kun je nog seizoenen vooruit denk ik :puh:

(...) ik vraag me ook af of er ooit eens een herstel gaat komen van normale mensen. No more walkers.

Ik hoop het eigenlijk niet. Op een gegeven moment lekker iedereen dood laten gaan, dat lijkt me nog 's een tof einde. Niet zo'n happy ending, gewoon klaar. Maar goed, daar hoop ik bij films en series vrijwel altijd op eigenlijk. Zo hoop ik ook dat Dexter gepakt wordt bijvoorbeeld...we zullen zien, hopelijk maken ze 't niet te voorspelbaar. Gezien het einde van dit seizoen moet dat op zich goed kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsnog ben ik wel erg nieuwsgierig hoe dit nou verder gaat, ik vraag me ook af of er ooit eens een herstel gaat komen van normale mensen. No more walkers.

Als het virus in iedereen zit, dus ook in de nog levende mensen, dan lijkt het me onuitputtelijk. Tenzij er gevaccineerd kan worden natuurlijk, maar het lijkt me sterk dat men zo ver zal gaan in het verhaal. Dat zou ook wat afbreuk doen aan de serie, aangezien op enkele minuten in de pilot na de serie nooit een 'normale' wereld heeft gekend.

Wie weet kun je uit de strips wel deels opmaken hoe het verloop van de serie er uit gaat zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...