Froodooo Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2014 Momenteel ben ik nog niet heel erg ver met Ultimate Team, maar op basis van het team dat ik in eerste instantie voorgeschoteld kreeg heb ik toch al wat leuks gemaakt (al zeg ik het zelf). Door de relatief grote hoeveelheid Engelsen in mijn eerste team heb ik ervoor gekozen om de rest van de spelers die ik aan heb getrokken allemaal uit Engeland te laten komen, wat voor de Chemistry natuurlijk goed uit heeft gepakt. Voor de rest maar lekker aan het spelen in de Ultimate Team Seasons en mezelf daar een weg omhoog werken. Dat gaat tot nu toe prima, maar in de lagere divisies is het ook niet bepaald moeilijk om je wedstrijdjes te winnen. Link naar het team Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2014 Dat gaat tot nu toe prima, maar in de lagere divisies is het ook niet bepaald moeilijk om je wedstrijdjes te winnen. Wees niet zo dom zoals mij...Ik heb relatief vroeg m'n niveau naar semi-pro aangepast in 1 wedstrijd, en dan maak je het moeilijker voor de rest van je FUT carrière. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2014 Volgens mij kun je in FUT Seizoenen de moeilijkheidsgraad per wedstrijd instellen, of maak ik me nu illusies? Bij mijn laatst gespeelde wedstrijd (Divisie 9) kon ik het volgens mij aanpassen als ik gewild had. Anyway, ik zal eraan denken en mezelf binnenkort controleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2014 Ik heb nu een Nederlands team met een uitzondering: Ronaldinho! Ik ben van plan zoveel mogelijk Nederlandse spelers te halen, ook spelers als El Ghazi. Op me verlanglijstje staan nu: Büttner/Willems, Van Aanholt, Depay, Van Persie, Huntelaar en Robben. Lekker sparen en af en toe pakjes kopen. In de tussentijd kan ik je Boëtius, Elia en natuurlijk Afellay aanraden. Kosten geen drol en zijn écht wel goed. Boëtius en Elia heb ik al Boëtius is wel mijn absolute uitblinker. Afellay speelde op 14 wel fijn dus wie weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2014 (bewerkt) https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=gE7BioDxnLsOT:ps3 Mijn team, heb nog niet echt een vaste formatie. Begon met 433 en heb toen het langst 41212(2) gehad. Sinds vandaag ben ik 4231 aan het uittesten. Mijn probleem is vooral dat ik het liefst 2 spitsen met een cam erachter heb, maar toch een breed spelend elftal wil houden Bewerkt: 10 oktober 2014 door LionOfHolland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ooooh man, net ongelofelijk onverdiend 0-2 achtergekomen. In de laatste 17 minuten maak ik 3-2. Echt de allerlaatste seconden dé perfecte bal op Pedro en die mist niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Wilt iemand mij helpen met het maken van een keuze tussen een team? Team 1: Of team 2, mijn huidige team: In team 1 worden Blind, Hart, Cahill en Shaw ge-upgrade op het moment dat ik weer gespaard heb. Dus, kies een team! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Team 1 all the way. Hazard, Robben, Falcao en Di Maria. Lekker. Hoe kom jij aan al die spelers? *mompelt iets over NIET EERLIJK * Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Team 1 all the way. Hazard, Robben, Falcao en Di Maria. Lekker. Lahm of Schweinsteiger? Lahm is verdedigend, maar dat heb ik al meer in Blind. Schweinsteiger is wat aanvallender, maar wat slomer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Denk dat je als CM meer hebt aan Schweinsteiger, kan ook eens lekker op doel schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik zou altijd voor Lahm kiezen op FIFA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Venzio kies Lahm. En sws team 1, Robben, Hazard en Di Maria kunnen zo goed kansen creeren voor Falcao en ook nog eens zelf scoren. Heerlijk zo'n drietal om Falcao heen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ben nu spelers aan het verkopen en ze gewoon aan het terugkopen met ziekveel contracten. Soms maak ik zelfs winst hierop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik ga een deel van het team weer verkopen, Hazard is toch niet zo goed als hij lijkt. Ik had voor 300k íets meer verwacht, nu ga ik waarschijnlijk voor dit team: Doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Zou je niet beter voor een echte CM kiezen ipv Busquets? Busquets is relatief traag in FIFA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.