Venzio Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Zou je niet beter voor een echte CM kiezen ipv Busquets? Busquets is relatief traag in FIFA. Zorgt voor een extra verdediger, is niet echt een 'tussenweg' in de BBVA, geloof ik. (Als Lahm of Schweinsteiger) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) Zorgt voor een extra verdediger, Dat moet je zelf weten natuurlijk, ik speel meestal met 2 gewone(controlerende) middenvelders. Ik heb Rakitic omgevormd naar een CM, voor CAM is ie niet snel genoeg.is niet echt een 'tussenweg' in de BBVA, geloof ik. (Als Lahm of Schweinsteiger) Inderdaad. Bewerkt: 11 oktober 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Vanavond begonnen met FUT 15, en meteen maar een toernooitje gewonnen met een rot team. Allemaal bronzen spelers enzo. Daarna net 5000 coins om een pakje te halen. Haal ik Sturridge eruit! Niks bijzonders op het eerste gezicht, maar toen ik de prijzen ging checken was hij toch al gauw 68.000 waard. Meteen maar verkopen dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Toch wel triestig om te lezen dat hier mensen in hun eerste pakje een topspeler krijgen terwijl ik na 11 premium pakjes nog moet wachten op m'n eerste sterspeler. Eerst 15 euro verspild, nu 7500 coins. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 (bewerkt) Het geluk is met de dommen (grapje, Visser). Soms zit het mee, soms zit het tegen... Spelers die je in pakjes krijgt weer verkopen is overigens wel een mooie tip! Bewerkt: 13 oktober 2014 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik heb eindelijk eens een leuke speler in mijn pakje. De eerste in vijf (!!) jaar tijd. Heb hem verkocht voor 69.500 gisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik durf al geen pakjes meer te kopen. In FUT14 had ik nog Team of the Season Immobile, verkocht voor 80.000 toen. Verder nog nooit iets goeds gehad. Zodra er een beetje redelijke toernooien komen waar veel mee te verdienen valt, zal ik mij ook weer eens storten in de pakjeswereld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 (bewerkt) Heb er nu zo'n 10 achter elkaar gekocht van duur verdiende muntjes; zat niets in. Ik heb echter geen andere keuze, want ik mis alleen nog Zlatan. Bewerkt: 13 oktober 2014 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Ach joh, don't feel bad. Ik heb voor +- 40.000(!) FIFA Points gekocht en m'n beste speler was Kompany, na zo'n 300 gold premium pakketjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Tot twee keer toe (PS3 en Xbox 360, in 2 dagen tijd) IF Sagna gehad op FIFA 13 en op FIFA 14 was mijn beste ook op PS4, James Rodriguez 88 ALG, groen. Eigenlijk mag ik niet klagen over mijn packs, maar ik doe het toch. Vorige week nog Vitinho, een zilvere kaart gehad in een gratis pakje. Was zo'n 30k waard. Mooi meegenomen ofc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik vraag me af wat nou het beste werkt; een pakje van 5000 of van 7500? Waar halen jullie de beste spelers uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik vraag me af wat nou het beste werkt; een pakje van 5000 of van 7500? Waar halen jullie de beste spelers uit? 7500 uiteraard, zitten 3 zeldzame kaarten ipv 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Tja, zorgt er wel voor dat ik de game nu minder speel dan anders. Jammer, maar dit is gewoon reteslecht uitgewerkt. Nee, niet iedereen hoeft een Messi te kunnen hebben, maar na 11 premium packs met niet 1 speler als Alba ofzo(ook niet 1 spits gehad met ALG 80 ofzo ), ben ik er wel een beetje klaar mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2014 Moet je nagaan hoe wij ons voelen.. Wij geven al jaren zo veel uit aan packs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik heb dus een probleem. Fifa 15 is mijn eerste fifa dus ik ben slecht. Maar de tegenstander is aldoor Semi-Prof. Kan ik hem niet op beginner zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.