Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

49

• MegaPilot

48

• Davedavy

39

• Crypteq

27

Geplaatst: (bewerkt)

jup, je gaat op een bepaald moment de optie krijgen om te kiezen hoe je 'm wilt installeren en dan kan je kiezen voor het branden van een DVD.

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:

Maar de upgrade bestaat er toch uit dat je Windows 8 installeert op een PC waar XP/Vista/7 op staat, dus moet ik toch eerst 7 installeren?

Geplaatst:

Maar de upgrade bestaat er toch uit dat je Windows 8 installeert op een PC waar XP/Vista/7 op staat, dus moet ik toch eerst 7 installeren?

Ja dat klopt, maar dat is enkel om je huidige productkey te controleren, of je "recht" heb op een "update".

Dus als je de assistent draait op je huidige Windows installatie dan kan je met die assistant een DVD / ISO maken.

De DVD / ISO is gewoon een volwaardige installatie, die je gewoon op een harde schijf zonder Windows kan installeren.

Oh, ik snap het! Dankje! :)

Edit: Godverdomme, wat een onzin flikt Windows me nu weer. Je kan alleen betalen met Paypal of een Creditcard... :duh: Heb nu vlug een Paypal account aangemaakt en er 30 euro op gestort, als deze transactie te lang duurt kan ik er morgen niet aan beginnen..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Hoezo gestort? Je kunt ook je normale bankpas registreren zodat het geld iedere keer vanzelf afgeschreven wordt. Scheelt een hoop gedoe. Werkt vrijwel hetzelfde als iDeal, maar dan zonder TAN-codes. :puh:

Geplaatst:

@Tom, Dan moet je alsnog 2 dagen wachten voordat je rekening geverifieerd is :puh:

Alleen om te laten verifiëren, ja. Maar daarna kun je bij iedere aankoop die je doet deze ook meteen gebruiken. Werkt gewoon goed bij mij. 't Is niet bepaald zo makkelijk als Apple's one-click-purchasing systeem, maar 't fungeert voor mij verder prima. :)

Geplaatst:

Op Windows 7 kon ik net als onderstaande screen het zo instellen dat ik vanonder zo van die balkjes krijg als iets geopend is.

6874d1285677553-probleem-met-geluid-windows-xp-prinscreen-vraagteken-geel.jpg

Kan ik dat ook op 8?

Geplaatst:

Op Windows 7 kon ik net als onderstaande screen het zo instellen dat ik vanonder zo van die balkjes krijg als iets geopend is.

*prehistorisch OS*

Kan ik dat ook op 8?

Mijn ogen :vp: ... :puh:

Je bedoelt gewoon dat je in de taakbalk de volledige namen ziet?

Ja hoor dat is gewoon hetzelfde als in Windows 7:

Rechtermuisknop op de taakbalk -> Eigenschappen -> Taakbalkknoppen -> Selecteer nooit combineren

En om de kleine variant van de taakbalk in te stellen: Vink het vak: Kleine taakbalkknoppen gebruiken; aan

taskbarproperties.png

Bedankt! _O_ 8 bevalt me wel, snap de kritiek wel op de interface, het is wennen.

Edit: Ik probeer een snelkoppeling te maken naar Deze Computer en m'n E schijf, dit lukt me niet echt. Iemand een idee? :bonk:

Omdat ik niet simpel kopieren(snelkoppeling naar bureaublad of zoiets) kan aanklikken..Ik zie echt niet hoe je een snelkoppeling maakt van Computer/Lokaal Station E/etc naar het bureaublad maakt. Voor Documenten is het me wel gelukt.

Edit: Solved! Slepen naar Bureaublad werkt wél. :)

Geplaatst:

Windows 8 apps sucken, niemand wil in full screen Skypen..Snap is ook geen oplossing, we leven in een maatschappij dat multi taskt...Foei, Windows!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...