Jump to content

BiglifeRPG

Recommended Posts

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    49

  • MegaPilot

    48

  • Davedavy

    39

  • Crypteq

    27

Wss een Samsung 840. :puh:

Ik heb 7 2 jaar gebruikt denk ik, 8 al een aantal maanden. I'm never going back. :)

Same here. Heb Windows 8 ook al een paar maanden en heb soms zelf moeite te wennen aan Windows 7 (aangezien we dit op school gebruiken). Maar goed, het zijn dan alleen de gestures en het startscherm waar je mee wisselt tussen beide Windows-versies. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een SSD raad ik zeker Windows 8 aan. Heb hier niet eens SATA III en hij start in 3 seconden op. Je went wel aan de nieuwe gebruikersomgeving, alleen mis ik soms wel een lijst met meest gebruikte programma's. Start nu alles handmatig via Windows-toets > note voor Kladblok e.d..

Link to comment
Delen op andere websites

Met een SSD raad ik zeker Windows 8 aan. Heb hier niet eens SATA III en hij start in 3 seconden op. Je went wel aan de nieuwe gebruikersomgeving, alleen mis ik soms wel een lijst met meest gebruikte programma's. Start nu alles handmatig via Windows-toets > note voor Kladblok e.d..

Ik zet de dingen die ik nodig heb in m'n Metro UI.

Met SATA III, een Vertex 4 256 GB en Fastboot aan(stond automatisch al aan overigens, is die functie in W8, kan zijn dat het snel opstarten ofzo noemt, idk) haal ik 15 seconden.. :-( Hoe krijg jij in godsnaam zo'n snelle boot? Ik heb 1 van de betere SSD's en ik kom nog niet eens in de buurt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Met een SSD raad ik zeker Windows 8 aan. Heb hier niet eens SATA III en hij start in 3 seconden op. Je went wel aan de nieuwe gebruikersomgeving, alleen mis ik soms wel een lijst met meest gebruikte programma's. Start nu alles handmatig via Windows-toets > note voor Kladblok e.d..

Ik zet de dingen die ik nodig heb in m'n Metro UI.

Met SATA III, een Vertex 4 256 GB en Fastboot aan(stond automatisch al aan overigens, is die functie in W8, kan zijn dat het snel opstarten ofzo noemt, idk) haal ik 15 seconden.. :-( Hoe krijg jij in godsnaam zo'n snelle boot? Ik heb 1 van de betere SSD's en ik kom nog niet eens in de buurt.

En ik heb zelf niet eens een SSD, terwijl mijn Windows 8-laptop even snel is met opstarten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik sinds de release van de officiële Windows 8, Windows 8 Pro op mijn laptop. Ik ben er erg tevreden over. Met een multitouch-touchpad werkt Windows 8 ideaal. Start vrij vlot op, en ziet er gewoon luxe en strak uit :)

Dat de startknop mist op het bureaublad is een kwestie van wennen. Eén druk op de Windows-toets en je bent weer terug in het startscherm. Vanuit hier kun je meteen beginnen te typen om een programma te vinden. Daarnaast zijn de hoeken ook erg functioneel, plus dat je in de linkeronderhoek ook je een rechter muisklik kunt gebruiken.

Op mijn pc gebruik ik nog steeds Windows 7, en ook daar ben ik nog altijd zeer tevreden over.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wel, het lijkt erop dat de startknop dan toch zijn rentree zal maken in Windows Blue (8.1) zoals te zien is op 2:13 in deze video:

Verder is het weer veel blabla en grafische rommel. Ik wacht nog op een demonstratie waarin ze tonen hoe je met de muis kan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt gesuggereerd dat het alleen om een duidelijkere manier gaat om naar het startscherm te gaan. Nu zie je hier pas iets van als je met je muis naar linksonder gaat, maar met Windows 8.1 zou er dus zo'n knopje in de taakbalk zelf (vast) gaan verschijnen. Althans, daar wordt over gesproken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Even dit topic omhoog trappen. Ik gebruik W8 nu 3 dagen, dat is niet veel, maar wel goed voor een eerste indruk.

Ik denk dat ik het verkeerd heb beoordeeld eerst. Ik had me er wellicht niet helemaal in verdiept maar nu ik het zelf gebruik gaat het best lekker. In wezen is het gewoon heel Windows 7 maar dan met een Fancy Style-overkoepelend orgaan nog en ik denk dat ik dit best wel leuk vind... Maak dat mee, ik ga ooit nog houden van W8.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

*Nog een bumpje*

Ik heb gisteren Windows 8.1 Preview geïnstalleerd op mijn laptop en ik ben zeker tevreden. Hoewel het nog om een Preview gaat, merk ik weinig van problemen. Heb een paar keer gehad dat bepaalde toetsen niet goed reageerden, maar na de toetsenbordindeling even te hebben veranderd en daarna terugzette deed alles het gewoon prima. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat hij langzaam is, integendeel zelfs. En de nieuwe features zijn echt top! Ik denk dat dankzij Windows 8.1 meer mensen zullen gaan upgraden. Er zitten dingetjes bij waar veel mensen om hadden gevraagd. Geen startmenu, maar wel een prominentere knop naar het startscherm, knoppen om je pc af te sluiten, te herstarten en in de slaapstand te zetten wanneer je rechtsklikt op die startknop, mogelijkheid om direct na het opstarten naar het bureaublad te gaan enz. enz.

Meer mensen die gebruik maken van de Windows 8.1 Preview?

Link to comment
Delen op andere websites

[..]

Meer mensen die gebruik maken van de Windows 8.1 Preview?

Niet op mijn laptop, ik wacht daar gewoon de release af, die op 18 oktober verschijnt. Geen zin om weer een compleet nieuwe install te doen wanneer de final verschijnt.

Krijg over een week (a 2 weken) de Surface RT binnen, hier ga ik wel de preview op installeren.

Hoop dat ook de cache bug van de start menu iconen opgelost zijn, soms zijn de "custom" tegels ineens een tegel met het "run" logo, dan moet je de cache weer rebuilden om ze weer juist weer te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

[..]Meer mensen die gebruik maken van de Windows 8.1 Preview?
Niet op mijn laptop, ik wacht daar gewoon de release af, die op 18 oktober verschijnt. Geen zin om weer een compleet nieuwe install te doen wanneer de final verschijnt.

Je krijgt het gewoon binnen als een update toch? Trouwens die Surface zeker gekocht via School? :puh:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt het gewoon binnen als een update toch? Trouwens die Surface zeker gekocht via School? :puh:

Ja, de update die krijg je tegen die tijd binnen (mits je Windows Update gewoon aan heb staan), echter als je nu de preview installeert, dan moet je straks je Windows volledig opnieuw installeren, omdat je niet kan updaten van de preview van 8.1 naar de final.

En klopt via school, voor die prijs kan je het niet laten liggen, zeker omdat ik niet tevreden meer ben over m'n huidige tablet.

Weet wel nooit meer Android op een tablet, Eens kijken hoe W8 het doet erop :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...