Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe krijg ik bij Documenten enkel de documenten te zien die in die map staan? Plots staat er onderaan Openbare documenten, Mijn muziek en Openbare muziek..

Editz: Het is me al gelukt om die weg te doen, maar nu staat er bovenaan nog steeds een balkje met "Mijn documenten" dat er daarvoor niet was.. :? (Het is alsof Mijn Documenten en Documenten niet meer samengevoegd zijn..)

Bewerkt: door MegaPilot
  • 3 weken later...
  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

49

• MegaPilot

48

• Davedavy

39

• Crypteq

27

Geplaatst:

Hebben jullie al gehoord dat Microsoft eind deze zomer de Windows 8.1 update uitbrengt? (Ze gaan zeer waarschijnlijk de startknop en het Start Menu opnieuw toevoegen! (Volgens nu.nl)

:)

Geplaatst:

Dus het Metro UI gaan ze verwijderen? Lekker handig als je er gewend aan geraakt bent..? :7

Nee, dat niet. Dat laten ze er gewoon inzitten.. :7

Waarom :7? Het zou veel onlogischer zijn om het Metro UI te verwijderen..

Hoe verwijder ik trouwens een verjaardag uit de agenda? Ik wil niks meer met deze persoon te maken hebben, maar het verschijnt toch maar mooi op m'n scherm als ik uit standby kom en staat in m'n agenda..Heb deze persoon inmiddels al verwijderd uit Skype.

Edit: Inmiddels de live-tegel uitgeschakeld, is toch een goede tijdelijke oplossing.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Is gekoppeld aan je Live account, dus daar zou je de persoon wel kunnen verwijderen, of alle notificaties van die persoon wijzigen.

Geplaatst:

Hebben jullie al gehoord dat Microsoft eind deze zomer de Windows 8.1 update uitbrengt? (Ze gaan zeer waarschijnlijk de startknop en het Start Menu opnieuw toevoegen! (Volgens nu.nl)

:)

Waarschijnlijk komt er gewoon een startknop linksonder die Metro opent. Niks ouderwets startmenu.

Geplaatst:

Flitskikker, ze denken er wel aan om een optie te maken. Dat je zelf kunt kiezen.

Mocht dat zo zijn, dan ben ik in ieder geval niet van plan deze te gebruiken, denk ik. Want ik ben inmiddels enorm gewend aan het grote startscherm. :puh: Toen ik de afgelopen stage met Windows 7 moest werken en daarvoor ook op school, moest ik iedere keer wennen aan de 'verouderde' omgeving. Ik ging constant met m'n muis naar de linkeronderhoek, om naar start te gaan. Maar natuurlijk heb je in Windows 7 een kleiner menu. :7

Ik vind Windows 8 gewoon top. Het is weliswaar wat meer voor tablets bedoeld, maar ik kan er goed mee overweg. :)

Geplaatst:

Mocht dat zo zijn, dan ben ik in ieder geval niet van plan deze te gebruiken, denk ik. Want ik ben inmiddels enorm gewend aan het grote startscherm. :puh: Toen ik de afgelopen stage met Windows 7 moest werken en daarvoor ook op school, moest ik iedere keer wennen aan de 'verouderde' omgeving. Ik ging constant met m'n muis naar de linkeronderhoek, om naar start te gaan. Maar natuurlijk heb je in Windows 7 een kleiner menu. :7

Ik vind Windows 8 gewoon top. Het is weliswaar wat meer voor tablets bedoeld, maar ik kan er goed mee overweg. :)

Ik herken mezelf volledig in deze reactie. :)

Geplaatst:

Naar mijn mening ziet Windows8 er spuuglelijk uit.

Wat is dat voor onzin dat Metro UI? Is echt iets puur voor tablets en smartphones.

Alsof ik wil gamen op een tablet-achtige besturingssysteem...

Ik draai nog steeds na 4en half jaar op Windows Vista Home 64bits en ben er hartstikke tevreden mee.

Wat ik het mooiste vind aan Vista is de Startknop, Startmenu en het taakbalk.

Grote kans dat ik gewoon Vista op mijn nieuwe laptop zet als ik later dat nieuwe laptop koop.

Geplaatst:

Naar mijn mening ziet Windows8 er spuuglelijk uit.

Wat is dat voor onzin dat Metro UI? Is echt iets puur voor tablets en smartphones.

Alsof ik wil gamen op een tablet-achtige besturingssysteem...

Ik draai nog steeds na 4en half jaar op Windows Vista Home 64bits en ben er hartstikke tevreden mee.

Wat ik het mooiste vind aan Vista is de Startknop, Startmenu en het taakbalk.

Grote kans dat ik gewoon Vista op mijn nieuwe laptop zet als ik later dat nieuwe laptop koop.

Kun je beter Windows 7 nemen, want Vista is bagger...

Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn vind ik de Windows 8 eigenlijk iets voor een tablet.. niet gebruiksvriendelijk voor een pc namelijk..

Geplaatst:

Hebben jullie het dan ook wel uitgeprobeerd? Indien je de Metro UI niet wil kan je nog altijd Start8 nemen. Geloof me, het verschilt nu ook weer niet zoveel.

Als ik eerlijk moet zijn vind ik de Windows 8 eigenlijk iets voor een tablet.. niet gebruiksvriendelijk voor een pc namelijk..

Mwa, ben ik het zelf niet mee eens. Het feit dat het startscherm uit grote tegels bestaat, zegt wel dat Microsoft met Windows 8 vooral tabletgebruikers aan wil trekken, maar het werkt in mijn ogen erg goed op een normale computer. In het begin kostte het me ook tijd om iedere bepaalde dingen te vinden (configuratiescherm bijvoorbeeld), maar ik heb uiteindelijk de fijne kneepjes geleerd van hoe alles werkt en hoe je op bepaalde plekken kunt komen met zo min mogelijk handelingen.

Het is een kwestie van tijd en je moet Windows 8 natuurlijk ook willen leren kennen. Probleem is dat veel mensen dat gewoon niet willen. Maar bedenk wel dat Microsoft de komende jaren waarschijnlijk deze lijn blijft volgen. Bureaubladomgeving ziet er bijvoorbeeld nagenoeg hetzelfde als bij Windows 7. Alleen de startknop ontbreekt (deze is linksonder 'onzichtbaar' gemaakt) en het heeft een platter uiterlijk gekregen. En ondersteuning voor oudere Windows-versies begint ook te verdwijnen. Over enkele jaren zal dat ook zo zijn voor Windows 7.

Je kunt Windows 8 juist beter leren kennen en als het je echt niet bevalt, dan zou je alsnog voor een dual boot kunnen gaan. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...