BV_1993 Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Heeft er nog iemand problemen met het installeren van Apps in de Windows Store? IK krijg steeds de foutmelding "Your purchase cannot be completed", zelfs op gratis apps :S Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Bij mij gaat het allemaal perfect. Ik heb nog geen echte problemen gezien. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 Sluit hij ook zo snel af als hij opstart? Als ik op Afsluiten klik, gaat hij binnen 1 seconde al op zwart. Opstarten duurt 3 à 5 seconden. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 Inmiddels ben ik ook geupdate, het gaat allemaal erg snel en er zijn nog geen problemen voorgekomen. Mijn minecraft draait nu zelfs weer normaal. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2012 (bewerkt) Heb de Retail versie kunnen bemachtigen! Heeft er nog iemand problemen met het installeren van Apps in de Windows Store? IK krijg steeds de foutmelding "Your purchase cannot be completed", zelfs op gratis apps :S Heb je Windows 8 Pro? Daar kan het door komen. Bewerkt: 1 november 2012 door BiglifeRPG Reageren
BV_1993 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik kon alleen Upgraden naar de Pro versie blijbaar is dat tevens ook de slechtste versie Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik kon alleen Upgraden naar de Pro versie blijbaar is dat tevens ook de slechtste versie Nee hoor, je hebt Windows 8 Basic, Pro en Enterprise. Reageren
xoex23 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Mwah, het is een pro versie toch? Maar de meeste van jullie zijn er wel tevreden mee? En kan iemand mij vertellen wanneer die upgrade actie afgelopen is, ik bedoel dat je voor 14,99 kan upgraden? Reageren
BV_1993 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Hier kan je lezen dat je pc aangekocht moet zijn tussen 2 juni 2012 en 31 januari 2013, de registratie kan nog tot 28 februari 2013 Reageren
xoex23 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Aha, dan moet ik even gaan zoeken wanneer ik mijn pc heb gekocht heb. .. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik heb hem gewoon gedownload, beter dan die upgrade shit.. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik kon alleen Upgraden naar de Pro versie blijbaar is dat tevens ook de slechtste versie Nee hoor, je hebt Windows 8 Basic, Pro en Enterprise. Ik zeg niet dat er één versie is maar ik kon van Windows 7 Proffesional enkel upgraden naar Windows 8 Pro. Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik kon alleen Upgraden naar de Pro versie blijbaar is dat tevens ook de slechtste versie Nee hoor, je hebt Windows 8 Basic, Pro en Enterprise. Ik zeg niet dat er één versie is maar ik kon van Windows 7 Proffesional enkel upgraden naar Windows 8 Pro. Dat zeg ik ook niet maar jij zei dat je de slechte Windows 8 is wat niet waar is, want er is nog Windows 8 Basic. Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 ik heb het op mijn laptop geinstalleerd en vind het heerlijk lopen! interface is inderdaad anders, minder transpirant en etc.. het heeft wel iets! en het maakt de pc ook 2 maal sneller.. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Maar zijn al de programmas en al de games enzo dan ook direct compatibel met Windows 8? Ik heb nu 7, volgens mij is het de moeite niet waard, of heb ik het goed mis dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.