Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Ik ga als ik hem thuis heb eerst goed bekijken en denken EINDELIJK!!!!!!

Dan doe ik hem in me ps3 en installeer ik hem(gaat helaas lang duren ben ik ban voor)

Tijden het installeren bekijk ik het boekje wat er toe doen is en als de kaart er bij zit natuurlijk ook!

Als die dan klaar is laat ik alles afspelen wat er maar kan en uiteindelijk beginnen met lopen en alles bekijken..

Hopelijk spelen we snel al die 3 de personages vrij zodat we een juwelier Ofzo kunnen overvallen

En natuurlijk geld verdienen om alles mogelijk te maken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    7

  • GrandTheftHaye

    7

  • bossofzeeland

    6

  • Faenty.

    5

Het lijkt me wel leuk om even de wereld onderwater te gaan ontdekken!

Kijken wat er allemaal is en te vinden zijn..

Natuurlijk ook een paar missies zodat je een beetje meer in het spel zit

Ik weet niet of alles al een beetje beschikbaar qua kleding winkels enzo maar als dat wel het geval is even die winkeltjes een bezoekje brengen.

Hoop wel snel dat we winkels kunnen gaan beroven voor wat extra geld dat lijkt me wel vet!

Dat je eerst de kleinere winkels moet doen voor meer ervaring en daarna pas de grotere..

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje verkennen en de bekende punten uit GTA: SA opzoeken (met in het bijzonder Grove Street).

Uiteraard een aantal missie's spelen maar vooral van de spelwereld genieten.

Voor mij hetzelfde, ik kijk uit naar het moment dat ik in een auto stap, een rockzender opzoek en ga rijden. Ben benieuwd hoeveel er uit San Andreas inzit en hoeveel ik ook nog herken.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst lijden onder de lange installatietijd die 8GB waarschijnlijk met zich mee zal brengen, al kan ik ondertussen wel de kaart en 't boekje er eens bijnemen. :)

Verder zal 't wat zoals iedereen hier zijn, denk ik. Eerst wat introductiemissies en misschien wat zijmissies om wat geld te verdienen, daarna ergens een heli of vliegtuig stelen om de wereld eens van bovenaf te verkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Missies kunnen later nog. Ik ga eerst met een mooie auto even snel door los santos rijden beetje alles bekijken dan rustig kijken wat voor tatoeage kleding en upgrade voor auto er zijn beetje de safehouse bekijken dan rustig een heli of vliegtuig jatten en de rest van de map bekijken en dan maar is rustig aan de story line beginnen

Link to comment
Delen op andere websites

Noem me maar saai, maar ik ga eerst de storyline spelen. Tussendoor zal ik best wat freeroamen, sporten ed, maar dat zal zich beperken tot 'n minimum. Als ik de storyline eenmaal achter de rug heb, dan start ik 'n nieuw spel op en ga ik pas echt los met 't spel. Side-missions, hidden-packages, sports, etc. etc., zeg maar alles wat nodig is om die 100% te bereiken. Heb ik dat zo goed als voor elkaar, pas dan komt GTA-online aan bod.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ga eerst de mapjes doorlezen (tijdens het installeren) en hopelijk ook weer de kaart :D En dan wil ik toch wel eerst even een paar missies spelen, maar als dat dan is gedaan wil ik de onderwaterwereld een beetje gaan verkennen. En dan hopelijk kun je meteen alle wapens kopen, want dan koop ik een sniper en trek ik de natuur in.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst het spel installeren(zal wel pas s'avonds zij ivm werk :@ ),besturing bekijken wat er allemaal is gewijzigd en wat hetzelfde is gebleven,stukje storyline spelen en daarna

volledig verkennen. Een beetje vast ritueel eigenlijk ;) !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...