Proliner Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Eerst een paar missies voltooien en daarna on the side wat rondrijden etc. Reageren
EpidemiCZz Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Ik ga meteen switchen naar Trevor en de asociale uikeringstrekker uithangen. Verder lekker free-roamen, dingen zoals mensen die me iets te lang aankijken meteen een paar opvoedkundige tikken verkopen etc etc.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Als ie aan het installeren is ff de kaart (ALS die er bij zit) doorkijken en dan met een groepje (in ieder geval Iwantgta5 (sorry voor overige naam fouten...)) online de map ingame gaan verkennen! Reageren
Xivallon Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Als ik het spel heb ga ik doen wat ik altijd doe als ik een nieuw spel heb. Het boekje ruiken... Daarna ga ik een vrachtwagen stelen, in een achtervolging komen en elke auto die ik tegen kom rammen. Een betere manier om de map te verkennen is er niet. Reageren
Legenderion Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 ''Het boekje ruiken...'' Jij was Commissaris Rex in je vorige leven? haha. CD'tje erin doen en alle extra's van de Special Edition ontleden Reageren
WilsKracht Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 ik ga eerst balen dat die instalatie zo lang gaat duren 8 GB daarna dikke joint draaien de boel op slot telefoon uit en vanaf dan leef ik in los santos deze game gaat gruwelijk worden GOTY!!! Reageren
myron.b Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 (bewerkt) Als er een kaart bij zit ga ik eerst daaraan ruiken.. En daarna ga ik met Micheal de stad verkennen, Met Franklin auto's tunen en met Trevor de Most Wanted uithangen. @Hieronder, vergeten Bewerkt: 18 juli 2013 door myron.b Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 ^^Het wordt niet en en he! Je begint met 1 personage en niet alle 3 tegelijk... Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Instaleren en spelen maar! Reageren
Xivallon Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 (bewerkt) Als er een kaart bij zit ga ik eerst daaraan ruiken.. En daarna ga ik met Micheal de stad verkennen, Met Franklin auto's tunen en met Trevor de Most Wanted uithangen. @Hieronder, vergeten HELL YEAH! Als ik het spel heb ga ik doen wat ik altijd doe als ik een nieuw spel heb. Het boekje ruiken... Daarna ga ik een vrachtwagen stelen, in een achtervolging komen en elke auto die ik tegen kom rammen. Een betere manier om de map te verkennen is er niet. EDIT: Ik heb me bedacht. Als ik het spel heb, installeer ik het, dán ruik ik het boekje, maar daarna... daarna steel ik een vliegtuig, vlieg ik over de hele map om te kijken hoe groot de map is en daarna begin ik aan de missie's. Bewerkt: 18 juli 2013 door Xivallon Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 20 juli 2013 Rapport Geplaatst: 20 juli 2013 Het boekje lezen als GTA V zich aan het installeren is op me xdoos360 Dan Eerst paar zakdoekjes bij de hand houden... :$ & dn verplichte missie doen en toch gewoon rond cruisen! Reageren
WilsKracht Geplaatst: 20 juli 2013 Rapport Geplaatst: 20 juli 2013 vergeten maar ik ga uiteraard ook ff mn blueprint checken en de map ben benieuwd hoe vaak ik de weg ga kwijtraken aan het begin Reageren
MejerSuchauljanski Geplaatst: 21 juli 2013 Rapport Geplaatst: 21 juli 2013 De open wereld verkennen! Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Een multiplayergame opzetten in free mode en met een aantal leden van het forum de map verkennen. Count me in! Als jullie op de xdoos spelen Count me in ! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Een multiplayergame opzetten in free mode en met een aantal leden van het forum de map verkennen. Count me in! Als jullie op de xdoos spelen Count me in ! Helaas, PS3. Nja... Eerst zal ik alle missies doen totdat ik Franklin en Trevor heb vrijgespeeld. Dan lekker rondklooie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.