Jump to content

Darts | PDC WK 2014 | 13-12 t/m 1-1


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    98

  • Venzio

    33

  • -Matthijs-

    28

  • xoex23

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind beide sporten leuk maar ben de laatste tijd toch flink voor het darts gegaan. Ik ben vorige week in Ally Pally geweest en wat een ervaring, voor geen goud willen missen en ik vind het zoveel beter dan een wedstrijd voetbal bezoeken, ik zal z.s.m. mijn ervaring in Sport Blog schrijven met wat foto's en video's maar darts is geweldig.. _O_

Wat een wedstrijd, mwah, wedstrijd? MVG deed Lewis telkens pijn en strafte hem gewoon continue af, MVG! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wel verwacht dat onze kale vriend zou gaan winnen, maar dat het met 6-0 was en dat Lewis eigenlijk zijn niveau miste zag ik niet aankomen. Lewis miste gewoon de afwerking. Hij miste vaak, te vaak eigenlijk, zijn dubbels en van Gerwen wist dat gewoon af te straffen. Heerlijke pot. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is die Peter Wright een ongelofelijke kluns zeg. Is dit een finale? Lijkt meer op een wedstrijd tussen de beste van de wereld en de slechtste van de wereld. Toch niet te geloven hoe die Wright de finale is ingesukkeld als je'm nu ziet spelen. :7

Edit: Het staat nu 1-4, Wright is wakker geworden? :D Ik ben voor MVG trouwens, maar een droge 0-7 met 0,0 weerstand van Wright zie ik niet graag. :puh:

Edit2: Terechte winnaar! Heel spannende wedstrijd waarbij beide deelnemers serieus faalden met momenten, heerlijk! :D Na de 0-4 was ik bang dat het een 0-7 pandoering ging worden, maar ik ben toch blij dat Wright is beginnen terugvechten. Het kwaad was helaas al geschied...MVG was niet zo sterk als vorige week, ik zou zeggen dat je kon spreken van een goede MVG die in de eerste 4 sets tegen een wel heel belabberde Wright speelde. Sjonge jonge, wat heeft die Wright lopen klungelen..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, bij MVG slopen er na de 4-0 toch een paar foutjes in. Een paar hele goede mogelijkheden die hij liet liggen; had hij daarvoor en in de wedstrijd met Lewis niet gedaan. :N Ben blij dat hij gewonnen heeft, uiteraard totaal verdiend. MVG _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Michael begon na te denken na die 4-0 en dat moet 'ie niet doen. Hij gooide op een gegeven moment ook gewoon centimeters naast dubbel 16 en dubbel 8 (toen het 4-2 stond?). Gelukkig heeft hij wel de overwinning binnengehaald, maar wat was het spannend zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...