Jump to content

Darts | PDC WK 2014 | 13-12 t/m 1-1


NandroDavids

Recommended Posts

Dat was een lekkere kwartfinale om mee te beginnen zeg _O_

10-9 voor Barney, maar dit kon alle kanten op. Baxter stond met 4-7 voor, toen kwam Barney toch weer terug, zelfs een wedstrijddart gehad, maar toen kwam Baxter weer. Ook hij een matchdart, maar die ging mis. Wat mij betreft mogen er nog 3 van zulke partijen komen nu :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    98

  • Venzio

    33

  • -Matthijs-

    28

  • xoex23

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

10-8 voor Hamilton tegen Wade, ook weer een mooie wedstrijd. Het leek even als of Hamilton het niet af kon maken met 3 wedstrijdpijlen, maar de laatste was toch raak. Nu is het voor mij wel hopen dat Taylor en Van Gerwen er een mooi tempo in hebben zitten, want daarna moet ik weg en ik heb geen zin om me te haasten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde inderdaad. maar Taylor was gewoonweg beter. Nu dan maar hopen dat Barney wint :)

Wright-Lewis heb ik tot 8-1 gezien...ik neem aan dat Wright dat gewoon heeft afgemaakt? Zo ja, netjes voorspeld -Matthijs-!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet de plek voor de discussie of darts wel/geen sport is.

Jammer, Barney heeft niet gewonnen. Vreselijk, gewoon 3 pijlen op de dubbel missen, anders had hij zelf gewonnen... Slechte wedstrijd van beide heren, maar zat echt op het puntje van mijn stoel. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Vreselijk, gewoon 3 pijlen op de dubbel missen, anders had hij zelf gewonnen...

6 wedstrijdpijlen uiteindelijk zelfs, las ik. Zonde hoor, een finale tussen Van Barneveld en Taylor was toch wel weer 's tof geweest.

Ik heb de halve finales en finale niet gezien, maar begrijp uit de uitslagen en met name de gemiddelden dat Taylor ouderwets oppermachtig was. Tegen Van Gerwen was hij vanmiddag al simpelweg de betere, en als je iedere wedstrijd rond de 110 gemiddeld kunt gooien, tja, dan ben je vaak gewoon de beste. Blijft knap, zo lang zó goed zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ai, jammer. Had liever Hamilton als winnaar gezien, die verdient het ook wel om een keer iets te winnen. Maar je kunt niet veel beginnen tegen Taylor op stoom.

Van Barneveld moet een beetje oppassen trouwens, want die is veel te veel in z'n hoofd bezig met allerlei dingen. Direct weer richting het hotel na zijn verloren partij en geen commentaar willen geven. Nu kan ik me voorstellen dat je graag je teleurstelling wilt verwerken, maar in de Premier League heeft hij dit ook geregeld gedaan. Als je de boel geestelijk niet op een rijtje kunt krijgen, door te (leren) relativeren bijvoorbeeld, dan blijf je steeds terugvallen en stokt je vooruitgang. Zonde van je tijd om te lang te blijven hangen in je negatieve gedachten, er dienen zich meer dan genoeg nieuwe momenten aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Van Barneveld gaat beginnen aan zijn partij, voor de liefhebbers hier een livestream. Van der Voort heeft zojuist verloren van Taylor (6-3).

Je kunt trouwens letterlijk een speld horen vallen in de zaal, zo leeg is het. Leuk ook die enorme echo bij het gooien, lijkt Lakeside wel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zit vandaag voor het eerst te kijken dit toernooi, en zie meteen een daverende verrassing. Huybrechts (Ronnie, niet Kim!) verslaat Taylor met 10-5! :D

Barney ligt er inmiddels wel uit, maar Klaasen en Van Gerwen zitten er nog wel in. Ik heb een stukje van Klaasens wedstrijd vanmiddag gezien, en echt: die is terug op z'n oude niveau hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Barney ligt er inmiddels wel uit, maar Klaasen en Van Gerwen zitten er nog wel in. Ik heb een stukje van Klaasens wedstrijd vanmiddag gezien, en echt: die is terug op z'n oude niveau hoor smile3.gif

Van Gerwen wint zonder problemen van bromsnor King. Dat betekent dus dat Van Gerwen en Klaasen morgen tegen elkaar gaan spelen. Ik heb Klaasen eigenlijk nooit echt meer zien spelen sinds Lakeside jaren terug, dus ik ben erg ben benieuwd. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een heerlijke wedstrijd van MvG, op een gegeven moment een gemiddelde van 107,22 (en dat richting einde van de wedstrijd). Heel erg bizar, super leuk om te zien. En de snelheid ook, gewoon bam-bam-bam. Ik denk dat als hij dit niveau vasthoudt, niemand hem op dit moment kan verslaan. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...