Jump to content

Darts | PDC WK 2014 | 13-12 t/m 1-1


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    98

  • Venzio

    33

  • -Matthijs-

    28

  • xoex23

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met het format dat ze vanaf de kwartfinales gaan spelen (4 single partijen en alleen nog een dubbelpartij als het 2-2 staat) is Engeland mijns inziens zo'n beetje al kampioen. Verrassingen zie je eigenlijk alleen bij korte formats, maar die zijn dus voorbij. Wellicht dat Wales ze nog in de problemen kan brengen, maar dan houdt 't ook op. Het gaat namelijk ook echt niet gebeuren dat Finland nóg zo'n partij gaat spelen in één weekend.

Wel zonde hoor. Van Gerwen die 3 pijlen mist op een dubbel...dat doet 'ie eigenlijk nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat vind ik wel een nadeel aan dit toernooi, als het van mij afhing bleef het gewoon het hele toernooi dubbelpartijen, dat is veel leuker. Geen idee waarom ze het zo doen. En ja, Engeland is denk ik wel de winnaar nu, ze zullen het niet nog eens verpesten. Maar je weet het nooit. Misschien kunnen de Belgen wat doen, zou mooi zijn.

En ja, had wel gedacht dat Van Gerwen Nederland zou terugbrengen, raar. Ze hadden uiteindelijk trouwens wel een (iets) hoger gemiddelde, maar slechtere check-outs uiteraard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat vind ik wel een nadeel aan dit toernooi, als het van mij afhing bleef het gewoon het hele toernooi dubbelpartijen, dat is veel leuker. Geen idee waarom ze het zo doen.

Langere partijen, meer tv-minuten, meer reclame-inkomsten. Daar zal 't wel gewoon aan liggen.

Misschien kunnen de Belgen wat doen, zou mooi zijn.

Met alle respect, maar ik zie Ronnie Huybrechts geen singlepartij winnen tegen een topspeler. Dan zou Kim z'n beide singles moeten winnen én de dubbel uit het vuur slepen. Zou kunnen natuurlijk, maar wordt héél lastig. Burnett en Webster namens Wales zie ik het dan ook eerder doen.

Nou, laat die Polen nu ook maar winnen van de Duitsers...stukje revanche van ooit 's ergens :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Japan _O_ Het is dat The Power in vorm was.

Ja, jammer! Was erg mooi geweest als die Japanners het hadden gered. Net als Spanje trouwens, dat ook wel erg dichtbij kwam tegen Wales. Ik ben nu in ieder geval voor de Belgen. Toch een kleine verrassing dan, en 't zou mooi zijn als de broers Huybrechts samen winnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zonde... Had echt gehoopt dat België zou winnen. ^^

Weten jullie trouwens wanneer het volgende toernooi is?

Vanaf volgende week donderdag begint de Premiere League, 10 van de beste PDC darters die tegen elkaar spelen in competitieverband, dit wekelijks tot mei. Ik kijk er naar uit. Meer info:

http://www.rtl7darts.nl/toernooien/28/premier-league-2013

(de eerste speeldag al meteen Taylor vs Van Gerwen, topper!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...