Silverbyte Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Waar blijft die uitslag nou?
Die Hard Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Inderdaad... Alleen Nandro is nog (zichtbaar) online.
Die Hard Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 (bewerkt) De uitslag staat, dit had ik niet verwacht... Je was een fijne en verdachte medekandidaat, naar mijn mening het spel prima gespeeld. Vreemd gevoel dat je eruit ligt. Omdat een moment als dit toch altijd weer een vreemd en emotioneel gevoel meebrengt: Bewerkt: 4 februari 2013 door Die Hard
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 VWO-er leek me een kandidaat die zich op de achtergrond hield, maar het spelletje wel heel goed doorhad. Blijkbaar zat 'ie toch in de verkeerde richting. Bedankt voor je deelname man.
thebig Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 VWO-er leek me een kandidaat die zich op de achtergrond hield, maar het spelletje wel heel goed doorhad. Blijkbaar zat 'ie toch in de verkeerde richting. Bedankt voor je deelname man. Zo zou ik hem ook omschrijven. Zouden we nog een opdracht krijgen vandaag of zal het morgen worden? Ben benieuwd.
NandroDavids Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Huishoudelijke mededeling Jullie wachten natuurlijk al een tijdje op de tweede opdracht van deze week, en die gaat er komen. Morgenavond om 22.00 uur om precies te zijn, dan gaat de hoofdopdracht van deze week van start. Er staat wat spectaculairs te gebeuren, want dat paintballen van vorige week was natuurlijk niet voor niets. Dus wees voorbereid!
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik ga echt niet 's nachts 'dreig' zitten posten voor een forumspelletje..
Kloep Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik ben toch wel online tot in de late uurtjes, dus als iemand het rond 6 uur van me over kan nemen?
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik kan het vanaf 6 u 30. Maar ik wil wel niet alleen staan, nog mensen met smartphones?
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik ben bereid tot 06:00 ofzo wel te dreigen vannacht.
Kloep Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Sorry, dan lig ik even te slapen Maar zo rond 11 uur zal ik ook wel weer online zijn. Ben morgen vrij.
Recommended Posts