Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

De test gaat nu nog maar tussen vijf personen he... Acht kandidaten, waarvan er twee een Vrijstelling hebben en één de Mol is. Je hebt nu al een kans van 20% dat je eruit vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

De mol kan natuurlijk ook een vrijstelling hebben.

Dat is waar, slipped my mind. :)

Als de mol een vrijstelling heeft, daalt de kans om eruit te liggen tot 16,67%, dat is een daling van maar liefst 3,33%!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

De mol kan natuurlijk ook een vrijstelling hebben.

Dat is waar, slipped my mind. :)

Als de mol een vrijstelling heeft, daalt de kans om eruit te liggen tot 16,67%, dat is een daling van maar liefst 3,33%!!!!!

OMG! YOU GOT TO BE KIDDING ME! This makes my day.

Het is wel lang wachten op de uitslag zeg, van mij had 'ie ook wel vanavond na twaalven mogen komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij ook. Denk dat de meesten onder ons het wel al doorgestuurd hebben. Dan hebben ze nog een dag extra voor opdrachten te doen.

Maar natuurlijk weten niet-deelnemers dan meteen wie de Mol al niet is en kunnen ze daar rekening mee houden als ze insturen. Alleen, naar wat ik ervan begrepen heb, zendt echt niemand in voor dat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel lang wachten op de uitslag zeg, van mij had 'ie ook wel vanavond na twaalven mogen komen. :)

Van mij ook. Denk dat de meesten onder ons het wel al doorgestuurd hebben. Dan hebben ze nog een dag extra voor opdrachten te doen.

Te flauw, kon het gewoon niét weerstaan..:$

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...