Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Allemaal goed en wel, maar normaal gebruik ik een deeltje van mijn tijd om alles nog eens rustig te doorlezen. Heb de kans nu niet gehad.

Wat rot ook van die 500 euro. Bij de tv-variant wordt het aantal geld bijgehouden door het spel zelf en krijgt de penningmeester het geld op briefjes, zodat die alles bij kan houden. Om dan 500 euro op zo'n manier te verliezen is een opdoffer.

En ik heb me al druk gemaakt over die vrijstellingen, maar dat zit me inderdaad ook niet lekker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Ik heb ook een raar gevoel over die vrijstellingen, ik had het nog gepost in het topic maar dat hadden niet heel veel mensen opgemerkt denk ik. Nu de topics al weg zijn moet ik wel vertrouwen op mijn Mol-boekje.

Link to comment
Delen op andere websites

Huishoudelijke mededeling

Gisteren zei ik het volgende in het topic van The Job:

Daarmee is de pot flink toegenomen en dus hebben we jullie Penningmeester even gevraagd hoeveel er nu in de pot zit, want er is natuurlijk maar één persoon die dat bij hoort te houden en dat is de persoon die jullie dat vertrouwen hebben geschonken. Echter, Penningmeester Kloep bleek zijn administratie niet echt op orde te hebben. Dat levert hem, en jullie dus eigenlijk ook, een boete op van 500 euro. Daarmee zit er nu -let op Kloep!- 10.785 euro in de pot.

Jullie Penningmeester heeft dit keer wel heel goed opgelet, want hij constateerde dat de boete er helemaal niet af is gehaald bij dat genoemde totaal. Ook onze fout wordt natuurlijk afgestraft, dus die boete wordt er ook echt niet afgehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Geluk bij een ongeluk. :puh:

Los van de discussies omtrent de vrijstellingen; de bankoverval hebben we mijns inziens uitstekend gespeeld en daarmee de pot opnieuw bijna verdubbeld. We zitten nu al boven de tienduizend euro, en hopelijk houden we dat de komende weken vol. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een raar gevoel over die vrijstellingen, ik had het nog gepost in het topic maar dat hadden niet heel veel mensen opgemerkt denk ik. Nu de topics al weg zijn moet ik wel vertrouwen op mijn Mol-boekje.

Je molboekje draagt niet bij tot je test hoor, alleen als je een joker wint heb je er wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een raar gevoel over die vrijstellingen, ik had het nog gepost in het topic maar dat hadden niet heel veel mensen opgemerkt denk ik. Nu de topics al weg zijn moet ik wel vertrouwen op mijn Mol-boekje.

Je molboekje draagt niet bij tot je test hoor, alleen als je een joker wint heb je er wat aan.

I know, maar ik heb nog een ander boekje waarin ik aantekeningen maak.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me er verder niet over uit laten, maar ik ben het niet helemaal eens met de manier waarop de Vrijstellingen zijn uitgedeeld. Maar ja, tijdens de juiste gok van de tweede code zat ik dan ook op school, en dit is nou eenmaal WidM.

Hoezo? Wat is er nou eerlijker dan degene die meehelpt aan elke code een vrijstelling te geven?

De vrijstelling geven aan de persoon die de meeste cijfers heeft aangedragen en er niet toevallig was toen de winnende gok werd gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...