Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Het was inderdaad al geen gok meer, als ik niet zeker van mijn zaak was geweest had ik geen beschuldiging gedaan. In ieder geval, dank jullie wel. Alhoewel ik er dolblij mee ben, vind ik het echt geen prettig gevoel om die Vrijstelling voor jullie neus weg te kapen. I'm sorry. :)

Jullie mogen me overigens gewoon Jeff noemen, zoals de meesten op het forum ook al doen. Vind ikzelf wat prettiger.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Wel ja, iemand moest de vrijstelling krijgen en als iemand anders eerder dan jou was geweest, had die hem verdiend. Het punt is gewoon dat naast die vrijstelling deze week zelfs geen jokers weggegeven zijn, wat de Moltest er niet makkelijker op maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Leek me redelijk logisch dat we meer geld gingen verliezen dan verdienen hier. Je kon alleen geld verdienen door juiste dingen in je post te zetten, de kans is zo goed als onbestaande. En dan iedereen die de lift neemt.

Al heeft die 'onbekende op het dak' er vast ook wel iets mee te maken. Niemand die het wil uitleggen, nee?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze dus bedankt om geld uit onze pot te verspelen, wat ik denk dat er gebeurd is. Ik dacht op voorhand dat we niet veel geld met deze opdracht gingen verdienden, maar als ik er net over nadacht, besefte ik dat het niet zo weinig kon zijn.

Dus dat zijn er twee, misschien nog een paar mensen extra. Raad eens wie de pineut is de volgende test :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...