Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Huishoudelijke mededeling

Jullie zullen het de laatste tijd al een beetje gemerkt hebben: het strakke schema dat wij als organisatie in het begin nastreefden is niet te halen. Om het spel goed te kunnen laten verlopen en jullie ook steeds genoeg tijd voor opdrachten en tests te geven, zijn we al snel afgestapt van een ronde per week.

Om verschillende redenen, waar we jullie verder niet mee zullen vermoeien, zal het allemaal nóg even wat langer gaan duren. Uiteraard hadden wij liever gezien dat het keurig per week doorliep, maar dat blijkt niet realistisch.

Dank voor uw aandacht, en hopelijk ook voor uw begrip.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Begrijpelijk. Het lijkt mij dat vooral opdrachten als Quatro en Moord! (waar jullie nog meer moeten opletten dan wij) ontzettend veel tijd in beslag nemen om te bedenken, in elkaar te zetten en te controleren, dus jullie verdienen niets anders dan respect. Denk dat we jullie namens alle kandidaten nu al mogen bedanken. :engel:

Ik begrijp het zelf in ieder geval volkomen en ik hoop dat jullie in elk geval nog genoeg tijd kunnen vinden om deze contest af te kunnen ronden, want ik heb het onwijs naar m'n zin. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil toch iets mededelen. Ik had niet gedacht dat het zo lang zou duren, maar aangezien de rondes nu toch wel erg groot beginnen te worden heb ik te melden dat ik vrijwel de gehele maand april afwezig zal zijn. Van 2 tm 7 april zit ik in Duitsland, en van 16 tm 30 april in Turkije. Toch jammer dat het tempo van de eerste rondes niet meer te halen is :(

Link to comment
Delen op andere websites

Nu moet ik zeggen dat ik de komende twee weken ook wel wat anders aan mijn hoofd ben en dan een week in Italië zit, waar ik niet kan garanderen op internet te kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...