Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Bij deze dus bedankt om geld uit onze pot te verspelen, wat ik denk dat er gebeurd is.

Waar slaat deze zin precies op? puh2.gif

Laat maar. Zoals je ziet staat er 'denk ik', dus kan ik best andere dingen denken. Feit blijft dat er niet gepost zou zijn dat er een 'bekende 'op het dak stond, als dat geen een of ander voordeel heeft opgeleverd. Misschien te snel conclusies getrokken, maar ik denk er het mijne over

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Wellicht dat een afgevallen deelnemer (oude bekende -> Pwned., VWO-er of Thundercover) op dat dak stond en dat iedereen die eigenhandig het dak op gelopen kwam een vraag aan diegene mocht stellen. I'm afraid we will never know.

Link to comment
Delen op andere websites

I'm afraid we will never know.

Op het einde van de contest zal Nandro dat met plezier uitleggen..:Y Het zou me toch verbazen dat dit niet uit de doeken wordt gedaan terwijl onze molboekjes etc zomaar openbaar gegooid worden..xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er inderdaad pittig uit. Ga me er morgenochtend mee bezig houden.

Die vraag vd emoticin bv... En 18 snap ik niet helenaal maar lees het morgen op mijn gemak door

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag is, kreeg iedereen hetzelfde voordeel bij 'The Truth'? Ik was in ieder geval de eerste die het dak bereikte. :clown:

Aan de reactie van MP en Kloep te zien, waarschijnlijk wel.

En waarom zou het onzin zijn om over The Truth te spreken? Het was waarschijnlijk enkel een voordeel voor deze opdracht en de deelnemers die er niets van afwisten, konden wel gauw de link leggen met 'de ouwe bekende op het dak'

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht was het niet enkel een voordeel voor deze opdracht, maar kregen degenen die op het dak kwamen een vraag van deze test te horen zodat ze het antwoord, al voordat de topics op onzichtbaar werden gezet, konden opzoeken. Een soortgelijk scenario als twee afleveringen van WidM geleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...