Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Alsof jij erop hebt gelet hoeveel je Mol de rij 2 heeft gebruikt of kolom C of welke richting hij het minst heeft gebruikt. Onmogelijk om dat allemaal te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Alsof jij erop hebt gelet hoeveel je Mol de rij 2 heeft gebruikt of kolom C of welke richting hij het minst heeft gebruikt. Onmogelijk om dat allemaal te weten.

Ik heb bij de vorige test toch meer moeten gokken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens vriendelijk dat Nandro al verwittigt dat de jokers niet geldig zijn in de finale, maar we hebben toch nog even tijd om ze op te souperen.

Tsja, een lid met 4 jokers wint de finale op 1 been. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Al 34 uur te laat met de uitslag, dit gaat er best over tbh.

En dat waren zijn laatste woorden... Ongeduldig en rebels tot op het laatste moment, zoals wij hem ó zo goed kenden tijdens zijn betere tijden. Hij zal gemist worden :cry:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

En opnieuw doet 't pijn om afscheid te nemen van een mede kandidaat. :( Dankjewel Pilot, je was een fijne (maar rebelse) kandidaat!

Kloep, hoe veel zit er op dit moment in de pot?

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Voor jou niet Kloepie! Ik heb al weken door dat je niet op mij zit, dus je kan er als de donder op wezen dat je één van de volgende ronden uit het spel vliegt. :D

Nee, je hebt gelijk, we hebben natuurlijk ook nog de grote test in de finale. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...