Jump to content

Puma

Recommended Posts

Een "42" op de politieauto, draai je ze om dan heb je weeral "24". In de trailer ongeveer bij 1:07. ^_^

Dat is wel al wat willekuriger dan de 2405-huisnummer; straks ga je nog bij elke '50' die in een trailer voorbijkomt zeggen dat het omgedraait 05 is...

Kijk, het is mogelijk, maar misschien wat 'vergezocht( misschien niet het juiste woord, maar ja, je zult wel snappen waar ik heen wil hè)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

In plaats van een link hier te dumpen, kan je ook even de moeite nemen om uit te typen wat erin staat. Je bron vermelden moet je uiteraard altijd wel even doen, maar hier maak je je wel heel erg makkelijk van af.

Ik heb het artikel gelezen, en wat er eigenlijk in staat is.. Niets. In het release rooster van Take Two staat GTA V met vermelding "TBA", oftewel To Be Announced", oftewel "nog aan te kondigen". Het opgegeven rooster loopt tot begin 2013, dus men gaat er vanuit dat V niet eerder zal verschijnen dan na maart 2013.

Ik verwacht eerder dat de toevoeging TBA er gewoon in is gezet om te voorkomen dat wij weten wanneer de game uit gaat komen. Het kan nog alle kanten opgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer op een betrouwbare site gelezen (Ongeveer anderhalf jaar terug) Dat Rockstar GTA V wil uitbrengen zonder al te veel promotie, en daarbij stond ook dat GTA V ''ineens zomaar in de winkel ligt'' (wat me niet lijkt) Hoe minder duidelijkheid mensen weten over een spel, hoe meer zin ze hebben om het te spelen, En Rockstar weet toch wel dat GTA altijd goed verkoopt, met of zonder promotie.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij juist (weeral) is opgevallen in de tailer is dat het cijfer 24 er veel inkomt (dat wisten we al).

Hier heb ik een aanwijzing dat het op een "24" misschien zal uitkomen... Een "42" op de politieauto, draai je ze om dan heb je weeral "24". In de trailer ongeveer bij 1:07. ^_^

Ja goed, maar zo kun je eeuwig dingetjes verdraaien tot ze jouw gewenst getal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Toch leuk om te zien dat 2405 best vaak gespot wordt. Heel toevallig had ik twee jaar geleden een topic aangemaakt over een mogelijke hint. Er staat namelijk ook 2405 op de staart van het vliegtuig dat Liberty City verlaat op het einde van The Ballad of Gay Tony. :*D

Wou het gewoon even melden. :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Toch leuk om te zien dat 2405 best vaak gespot wordt. Heel toevallig had ik twee jaar geleden een topic aangemaakt over een mogelijke hint. Er staat namelijk ook 2405 op de staart van het vliegtuig dat Liberty City verlaat op het einde van The Ballad of Gay Tony. :*D

Wou het gewoon even melden. :puh:

Hoi,

2405 1972 zie ik op de staart staan

1972 lijkt mij een geboorte datum en ik had meerdere keren gelezen dat 2405 de verjaardag van Dan Houser (?) is, kan het zijn dat 24/05/72 de geboorte datum van Mr. Hourser is?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook zo, daarom dat 24-05-2012 vaak als releasedatum wordt gezien, het is dus de dag dat Dan Houser 40 jaar wordt.

Hopelijk is dat zo. Omdat er ook mensen denken dat het pas eind 2012 komt :S Ik wil hem NU! honger.gifApplaus.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Elke online Game of Webshop heeft zo zijn eigen verwachte release date, dit verschilt per site. Eigenlijk is het dus ook niet betrouwbaar omdat het alleen maar een verwachte release date is. Zo heeft bijvoorbeeld bol.com hem voor april 2013 gepland staan, terwijl ik er vanuit ga dat de game al veel eerder verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hoogstwaarschijnlijk 24 mei 2012 zo heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen

>>> Door VWO-er: Als je die bronnen dan ook nog eens zou kunnen vermelden, zou het helemaal mooi zijn. Zo niet, houd dit soort opmerkingen dan voor je.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...