Jump to content

Puma

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op de Site van de Game Mania en Bol.com staan niet de officiële Release Datum. Dit staat op Bol.com: "De releasedatum van GTA V is fictief, zodra de officiële releasedatum bekend is wordt deze aangepast.". Ik verwacht GTA V in het najaar of het begin van 2013.

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd dat je nu al games kan pre-orderen, waar nog bijna niks over bekend is: Release, prijs, verhaal, het enigste wat je hebt is een officiële aankondiging en één trailer.

Ik blijf erbij de release zal ergens in april 2013 zijn.

Bij GTA IV waren er 4 trailer het is nu al 2012 en we hebben nog maar één trailer gehad en we zijn nog niks officieel te weten gekomen over de release. Plus dat het sowieso nog zal uitgesteld worden dus de kans lijkt me klein als die nog in 2012 zal uitkomen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel voor dat we nu stoppen de releasedate te baseren op basis van de releaseperiode van GTA IV. Er zijn wat fouten gebeurd tijdens die periode en wie weet heeft R* uit hun fouten geleerd? Daarnaast mag ook niet vergeten worden dat er oorspronkelijk 3 trailers voor GTA IV gepland waren en dat er op het laatst beslist is toch nog een 4e te maken. We weten de plannen van R* niet voor GTA V dus het kan best wel zijn dat de game vroeger uitkomt dan gedacht.

Ik ga er nu geen precieze datum opplakken, maar ik geloof dat we wel zo optimistisch mogen zijn om te zeggen dat GTA V dit jaar uitkomt, vroeg of laat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het net gaan vragen (voor de lol) bij een plaatselijke winkel waar ik de verkoper wat ken.

Hij keek even na en zei dat was doorgegeven dat de game -ten vroegste- zou vrijkomen in het 4e kwartaal van 2012, waarna hij het zelf ook al zei dat het toch nog wordt verzet, dus...

Nog wel even wachten dan ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het fout hebben, maar ik geloof dat sinds vandaag GTA V tussen de games staat bij Rockstar. Ik kom toch regelmatig op de Rockstar site en ik zweer dat ik het gisteren niet zag staan. Ook is op de GTA V pagina de player (of hoe heet dat ding waarin de trailer afspeelt) veranderd. Is Rockstar van plan om binnen een korte periode een tweede trailer op de wereld los te laten?

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik in alles tekens zie en in alles tekens wil zien ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het fout hebben, maar ik geloof dat sinds vandaag GTA V tussen de games staat bij Rockstar. Ik kom toch regelmatig op de Rockstar site en ik zweer dat ik het gisteren niet zag staan. Ook is op de GTA V pagina de player (of hoe heet dat ding waarin de trailer afspeelt) veranderd. Is Rockstar van plan om binnen een korte periode een tweede trailer op de wereld los te laten?

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik in alles tekens zie en in alles tekens wil zien ;p

GTA V staat al langer dan 3 januari bij de games, want ik had dinsdag nog gekeken :puh:

Dat player-geval is inderdaad verandert, viel mij ook al op. Maar dat zal wel niks met GTA V te maken hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...